1

Onderwerp: met welk programma CC-rondjes voor ouwel maken?

Ik wil voor me cupcakes plaatjes hebben voor ouwel maar ik moet het plaatje dan bewerken in een rondje voor op de cupcake. Met welk programma maak je het plaatje rond en dat het precies past op een cc wie kan me helpen?

Groetjes

Re: met welk programma CC-rondjes voor ouwel maken?

titelfix, nu is het wat duidelijker wat je zoekt ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Al in Word geprobeerd?

Haha denk al dat was me titel toch niet wist even niet zo goed hoe ik het moest omschrijven :D Maar ben niet super bekend met word en heb paint ook geprobeerd en paint shop pro maar blijkbaar heb ik nog niet DE manier gevonden voor perfecte rondjes dus wie o wie ?

Groetjes

5

Hoi,

Ik zou toch nog proberen met paint shop pro. Zelf gebruik ik altijd Photoshop Elements. Dan zou ik je het wel kunnen vertellen maar met Paintshop heb ik geen ervaring, sorry.

Word is gewoon een tekstverwerker met wat uitbreidingen maar volgens mij word je niet blij als je hier iets anders mee wilt proberen.

Maar welke tool gebruik je dan precies om het rond te krijgen ? :9

je maakt in paintshop een nieuw velletje aan van 1654x2283
dan maak je met gereedschap ovaal rondjes erop in de kleur die je wilt dit knipt ook makkelijker uit
het eerste rondje selekteer je en maak je rond
dan ga je naar lagen en doe je dubliceren en zo zet je er 5 naast elkaar zet wel je plaatje zo dat je ziet dat er 100% op je velletje staat gewoon scrollen
en dan weer eronder zetten enz als je klaar bent bij lagen alleslagen samenvoegen en je bent klaar opslaan als jpg
ook kun je er als je hem er weer bij pakt leuke tubes of plaatjes in zetten
en gewoon weer lagen samen voegen en weer opslaan
ik zal je een voorbeeldje sturen als je die randjes selecteerd dan kun je die een andere kleur geven
wel handig als je dat velletje wat ik stuur ff kopieert in paint dan kun je hem steeds weer gebruiken
je krijgt dus mail

:D heee dankje !!!

9 Laatst bewerkt door Patricia0255 (27-09-2010 20:35)

even een vraagje.. ik ben  en heb nu even tijd om te rommelen met paint.. wil dit ook onder de knie krijgen maar tlukt me voor geen meter..  :(

Nadat ik het eerste rondje heb gemaakt maar met dubliceren ga ik fout en krijg dus niet de andere rondjes ernaast en eronder en in dezelfde grote..? ik doe iets dus fout..

Kan iemand mij opweg helpen?

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

10

Het kan gewoon in Word, als je wilt weten hoe het moet ga ik er even voor zitten om het je uit te leggen.
Je mag me ook mailen.

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/