1

Onderwerp: Achterop de fiets vervoeren????

Ik weet niet waar deze vraag anders zou moeten...maar als ik verkeerd sta...

Ik heb voor mijn vriendin een taartje gemaakt. Nu dacht ik de auto te hebben, maar helaas niet dus. Ik heb geen doos, want zou hem op een plankje vervoeren. Ik moet een krap half uur fietsen en de taart in folie in een tas aan mijn stuur lijkt me niets.
Nu dacht ik hem in een kratje (met deksel) achterop te vervoeren, maar hoe voorkom ik dat hij gaat schuiven? Ik heb geen antislipmatje in huis, is een lik botercreme o.i.d. voldoende denken jullie?

Re: Achterop de fiets vervoeren????

ik heb het ook wel eens gedaan :Y t was toen ook nog hartje zomer en bloedje heet. De sierrandjes die hoog aan de zijkant zaten waren eraf gegleden :S Maar dat kwam ws door de hitte en niet door het fietsen. Dat was trouwens ook een half uurtje :Y

Ik zou hem in een krat/doos oid zetten en dan strak je snelbinders eromheen.
Kan je niet een handdoek in de krat/doos leggen, die aan de randen wat omhoog kom door de vouwen oid, waardoor de taart niet schuift?

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Een handdoek, wat een goeie tip! Dank je wel!

4

Pff, het is goed gegaan! Je merkt dan wel hoe hobbelig de fietspaden soms zijn :s  Hij was wel iets verschoven, tegen de handdoek aan, maar niets beschadigd.

fruitcake schreef:

Pff, het is goed gegaan! Je merkt dan wel hoe hobbelig de fietspaden soms zijn :s  Hij was wel iets verschoven, tegen de handdoek aan, maar niets beschadigd.

:thumb:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

gelukkig is het goed gegaan!! een tip voor volgende keer: een rieten mand. ik heb van mn buurman ooit een keer een super suffe mand gekregen met een deksel er op. de deksel kun je klemmen door de handgrepen er door te halen. echt ideaal!

^^

Enthousiaste groet, Maxime