Onderwerp: Hannah stelt zich voor!
Hoi!
Ik ben Hannah en ik ben nieuw hier!
Ik lees al een tijdje mee en ben natuurlijk he-le-maal enthousiast geworden over het taarten maken. Zo enthousiast zelfs dat ik op goed geluk spulletjes heb besteld om mijn eerste taartje te gaan maken! Deze staat voor dit weekend op de planning!
Ik woon samen met mijn man, konijntjes en onze lieve en muiterige Berner Sennenhond Saar (vandaar dus de gebruikersnaam) in het prachtige Twentse land.
Wij zijn beiden verknocht aan de U.S.A en Canada en de Disney-parken. Dus dat zal denk ik wel een terugkerend thema voor de toekomstige taartjes zijn!
We hebben inmiddels ter plekke veel Amerikaanse taarten gezien (met groene, blauwe, roze, oranje, gele, bruine .... botercreme) en het leek me nou zo gaaf om zelf eens zo'n chemische suikerbom te maken, hahaha! Heerlijk!
Voor onze bruiloft hebben we een wit-op-witte stapeltaart laten maken en de porceleinen topper komt uit Amerika. We hadden voor 45 personen besteld, maar helaas was de taart véééél te klein en heb ikzelf geen stukje gehad....alleen een hapje van mijn man....
Ik vind het erg spannend om te beginnen, hopelijk zal de eerste poging redelijk zijn. Ik ben nog niet in bezit van de veelbesproken KitchenAid-robot of een Kennie, dus ik zal voorlopig alles met de handmixer moeten doen. Sterker nog, we hebben door een verbouwing tot december geen keuken, dus mijn taart-debuut zal in mijn moeders keuken gaan plaatsvinden
Ik zal nog wel eerst wat rondsnuffelen en hopelijk kan ik in het weekend mijn eerste taartje posten (natuurlijk alleen als ie er een beetje uitziet he )
Groetjes!
Hannah