Re: Pip!
Mooie kleuren, mooie ontwerp!
Wat moet dat een heerlijke taart geweest zijn om te maken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooie kleuren, mooie ontwerp!
Wat moet dat een heerlijke taart geweest zijn om te maken!
helemaal geweldig!!!
welke maten heb je hiervoor gebruikt?
Ben nog niet zolang bezig en heb nog nooit een stapel gemaakt eignelijk altijd bang dat ik dan veel te veel taart heb.
hoeveel stukken haal je hier uit?
Geweldig is ie, en dat vond ik ook al toen Annemarie hem maakte!
Maar hij is ook super mooi!
Plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatje!!!
nou weet wel zeker dat de jarige hem ook leuk vond dat kan niet anders gaaf zeg
Prachtig , mooi kleuren heb je gebruikt!
Super mooi gemaakt!! Ik vond het origineel ook al gaaf en heb toen gestemd maar deze is ook echt heel mooi.
Maar dat zijn al jouw taarten.
Maar ik heb inderdaad ook dezelfde vraag over de strik opzij; ik heb dit namelijk bij een taart voor iemand geprobeerd , maar dit gaf heeel veel ergenis + frustratie en het lukte nog niet goed.
Ik had het gemaakt van fondant met tylose en laten drogen uiteindelijke op een hoek zodat hij droogde in de vorm, het resultaat een stijve strik, die ercht "stond"op de taart ook bleef hij niet goed zitten. Dus ik hoor heeeel graag jouw manier.
super mooi!
Heel gaaf!
Super...mooie kleuren combinaties
Ik zag dat er nog een paar vragen waren
De maten zijn 12,5 - 17,5 - 22,5, dit is goed voor ruim 30 personen.
De lussen van de strik had ik van tevoren gemaakt omdat ik anders bang was dat ze zouden inzakken als ik ze direct op de taart zou maken. Achteraf had ik dat misschien toch liever gedaan, op deze manier was het inderdaad een hele klus om de lussen tot een knappe strik samen te voegen. Het is gelukt, maar wel met een hoop gevoeter en gezucht
Bedankt voor de reacties!
Groetjes, José
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren