1

Onderwerp: Kenwood mx 271/275

Hoi, ik heb best veel informatie gezocht over de kenwood mx.
Ook bij zoeken, maar mijn vraag staat er niet bij.

Ik wil graag weten of je met een kenwood mx 271/275 ook zware degen aan kunt, voor bijvoorbeeld om brood of pizza's te maken.

En is kenwood mx 271/275 automatisch kenwood patissier?

En klopt het dat je bij mx 271 maar 6 snelheden hebt en bij mx 275 12 snelheden?

Want op de site van bijv. wehkamp staat bij informatie over  mx 271 dat die 6 snelheden heeft en ook 12??

Ik wil wel melden dat ik toch nog een beginner ben, zal ik dan toch maar niet meteen een kenwood aanschaffen. Dus eerst  te werk gaan met mijn handmixer...of kan ik beter wel meteen een kennie aanschaffen.

Hoor gauw, mede taartenbaksters  :D

2

Re: Kenwood mx 271/275

Ik heb deze kennie ook.
Ze hebben beide 6 snelheden, alleen worden ze aangeduid met 2, 4, 6, 8, 10 en 12. (vandaar de 12 snelheidsvermelding)
Ik heb vorige week zelf fondant gemaakt en dat ging best aardig, al had de kennie er wel moeite mee.
Brooddeeg en pizza deeg zou ie wel aan moeten kunnen, maar ik denk wel dat ie daar ook moeite mee zal hebben.

zowel de mx 271 als de 275 zijn de patissier.

Ook ik ben nog een beginner (met wel al 5 taartjes ervaring), maar zou niet meer zonder mijn kennie kunnen.
Dus als je in de gelegenheid bent om er 1 te kopen zou ik het zeker doen!

Dat is toch een TAART waard!

3

Re: Kenwood mx 271/275

Bedankt voor je informatie  :thumb:

Jammer genoeg zijn ze uitverkocht, ze waren namelijk voor €99,- te koop. dus moet maar op een ander aanbieding wachten, geen marko aanbieding want heb toch geen pasje.