Onderwerp: Iets met dieren...
Voor een 1 jarig jongetje... dus ik heb er een lieve leeuw van gemaakt...
De taart is gevuld met bbr en aardbeienvlaaivulling

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Iets met dieren...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een 1 jarig jongetje... dus ik heb er een lieve leeuw van gemaakt...
De taart is gevuld met bbr en aardbeienvlaaivulling

wat een schatje 
Dat is inderdaad een scheetje, zeg! Mooi gemaakt, en leuk dat zebra printje...
wat een gave taart!!! Hoe doe je dat met die letters boven elkaar??? Steek je er een satéprikker in??
Heel lief!!
Wat een schatje, de naam vind ik ook een originele oplossing!
hele leuke lieve taart en de letters op deze manier staan ook leuk, had ik al leuk gezegd?
leuke taart! je leeuw is mooi en de letters zo gestapeld vind ik ook erg leuk
Oh wat een leukerd! Knap gemaakt 
Heel erg leuk zeg!
weer een leukerd annemieke!
wat een gave taart!!! Hoe doe je dat met die letters boven elkaar??? Steek je er een satéprikker in??
Ik denk dat ik bij de volgende maar een howto maak.... bij iedere taart waar ik het zo doe vraagt er wel iemand hoe ik dit gedaan heb, Leuk dat jullie het allemaal zo mooi vinden!
Ik steek alle letters 2 keer uit, vrij dik... dan leg ik de naam onder elkaar, doe lijm tussen en op de letters, dan leg ik er zo'n draadje op (zo'n soort ijzerdraadje waarmee je ook van die sprieten met bolletjes enzo maakt) Het ijzerdraadje een beetje in de letters drukken en dan de 2e letter er bovenop... weer iets tyloselijm tussen de letters zodat ze ook goed boven elkaar blijven zitten en zo zeker 24 uur laten drogen...
Die naam, wat leuk gedaan!!!
En je leeuwtje is heel schattig.
Wat een liefie 
Echt leuk! Die naam heb je idd erg leuk gedaan!
Bedankt voor de uitleg 
Ik vind em SUPER schattig...
Wat ik me ook afvraag bij al jullie mooie boetseersels: doen jullie daar tylose in om te verstevigen / is een sate prikker oid al voldoende???
helemaal leuk!!! 
Ik vind em SUPER schattig...
Wat ik me ook afvraag bij al jullie mooie boetseersels: doen jullie daar tylose in om te verstevigen / is een sate prikker oid al voldoende???
Ik gebruik wel tylose en eventueel als het nodig is spaghettistokjes, maar dat gebruik ik niet heel erg vaak....
en hoe heb je je zebra printje gemaakt...??
Lukt bij mij nooit zo mooi.....
Gr, Miriam
super! die letters ga ik onthouden echt heel leuk!
en hoe heb je je zebra printje gemaakt...??
Lukt bij mij nooit zo mooi.....Gr, Miriam
Het was voor mij ook de eerste keer dat ik dit deed, en ik had zitten zoeken naar hoe het moest maar kon het niet echt vinden dus ik dacht van nou ja ik probeer het wel... Ik heb eerst een lap witte fondant uitgerold, daarna lange worstjes als het ware zwarte fondant erop gelegd, een beetje aandrukken en goed met de roller er over de lange worstjes moet je niet te dik hebben, zeg maar echt lange slierten zwart, zodat de zwarte strepen niet te dik worden... Succes!
superleuke taart!! En die letters ga ik ook onthouden! Erg leuk gedaan!
Heel erg leuk!!
Vooral dat haar van die leeuw, en de letters!
Zeker het onthouden waard;)
Echt een toppertje, deze taart! Erg mooi gedaan!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Iets met dieren...