1

Onderwerp: Wilton cupcake decoration set vraagje

Ik twijfel of ik deze ga aankopen of dat ik beter kan sparen en dan de grotere set aankoop.. wat adviseren jullie?

Ook zie ik bij de CC dec. set dat je bij de spuitzakken en spuitmondjes geen adaptor bij zit.. Moet ik die apart bijkopen of hoort deze set zonder adaptor?

Wie kan mij iets meer vertellen/ adviseren?

bedankt!

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

2

Re: Wilton cupcake decoration set vraagje

ik heb maar deze besteld: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … 2f9be57e01

iets duurder maar wel een stuk uitgebreider, met een paar kleurstoffen, en wel met de adaptor (2 stuks), had het gevoel dat ik hier meer aan heb om mee te beginnen.

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

3

Ik zou het los bestellen. Er zit geen adaptor bij omdat dit de grote spuitmondjes zijn. Die gaan dus zo in de spuitzak, maar die van wilton zijn net iets te dik (vind ik persoonlijk).'

Ik zou doorsparen voor een grotere set (in doosjes) met adaptors en wat spuitzakken/snoepzakken kopen bij de sligro.

Ik ga voor zaterdag ook cc bakken, ik zal de toeven er nog niet op spuiten, dan mag jij daarmee oefenen. Goed plan?

AnjaH schreef:

Ik zou het los bestellen. Er zit geen adaptor bij omdat dit de grote spuitmondjes zijn. Die gaan dus zo in de spuitzak, maar die van wilton zijn net iets te dik (vind ik persoonlijk).'

Ik zou doorsparen voor een grotere set (in doosjes) met adaptors en wat spuitzakken/snoepzakken kopen bij de sligro.

Ik ga voor zaterdag ook cc bakken, ik zal de toeven er nog niet op spuiten, dan mag jij daarmee oefenen. Goed plan?

Wat lief . ;) Lijkt me supers.. :D

Enjoy, Life, Laugh and Cake!