1

Onderwerp: Danone citroenkwark als vulling?

Hoi dames, kun je citroenkwark ook als vulling gebruiken of gaat dat door de taart zakken? Kan ik beter iets anders met citroen zoeken, monapudding of zo? Wie kan me helpen?

2

Re: Danone citroenkwark als vulling?

citroenkwark weet ik niet, maar de citroenkwarktaartpudding van mona is heerlijk!! En die kan zeker weten!

3

Wellicht als je er gelatine doorheen roert?
Ik heb er eigenlijk geen ervaring mee.
Wel met de citroenkwartaartpudding van de mona inderdaad. Die is heerlijk en kan prima!

Dat is toch een TAART waard!

Ik heb vanmorgen toch nog maar het citroenkwark pudding toetje van Mona gehaald, de taart staat nu in de koelkast te wachten om bekleed te worden :+  Ik ben benieuwd naar de smaak, heb er ook een laag lemmon curd bij gedaan.

5

Ik heb de citroenkwark van Optimel al gebruikt als vulling. Zakt niet door de biscuit en is heerlijk fris! Hier viel het echt in de smaak, zeker toen het zo heet was..je weet wel, toen we nog iets van een zomer hadden  :/

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

6

Ik had in mn tweede taartje citroentaart pudding van mona, maar het was behoorlijk nat. Aangezien het mn tweede was ging er nog meer mis, maar moet je bij dit soort vullingen tremperen of een laagje botercreme ertussen doen?

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

7

Doe ik niet hoor, en bij mij is de biscuit echt niet nat!

Dank jullie voor jullie antwoorden, misschien moet ik het gewoon een keer proberen, dan weet ik het zeker. Of een nacht uit laten lekken in een vergiet misschien, dit doe ik ook met de yoghurt voor een yoghurttaart.

Haha Wendy, ja dat lijkt alweer eeuwen geleden, zomer!!!