Onderwerp: enkele taarten
hoi hoi!
tijd voor enkele van de taarten die ik onlang gemaakt heb, niet vergeten dat ik nog maar 2 maandjes bezig ben, so have mercy maar alle commentaren zeeer welkom!
disco dots taart voor de collega's hun goede verkoopsresultaten, gevuld met banketbakkersroom met bananensmaak en afgesmeerd met english toffee botercrème

moederdagtaart, ik was zelf beschaamd om te af te geven :'( eerste keer 2 lagen vulling. Ben er nu achter dat ik de slagroomvulling met mandarijntjes had moeten indijken. Ook nog een laagje met appelsienenmarmelade en botercrème met koffiesmaak.
de lussenstrik heb ik zelf aangeleerd en zit dus nog vol foutjes, en de pinkafdruk die je ziet is omdat ik super geconsentreerd mijn lus aan het plaatsen was ...

twilighttaart op vraag van vriendin die verjaarde, redelijk kaal, wilde nog happy birthday in bloederige letters schrijven, maar uiteraard werken de stiften niet op zwarte fondant ... en had geen bloesuiker meer voor de icing.
gevuld met chocomousse en caramel, beide lagen.

en dan nog een boetseerselke dat ik deze middag gemaak heb, de rest is voor morgenavond, oogsjes moet ik nog doen, en ik zou ze nog vleugeltjes willen geven ...
Het paars is redelijk grijs uitgevallen op de foto en het lijfje is weer wat te licht ... moet ik ook nog iets op verzinnen.

alle commentaren ZEER welkom!