Onderwerp: Bruidsstapel wit met paars
Ben er erg tevreden over! Moest er ook nog 175 mini cc's bij maken. Wat een karwei zeg... Het bruidspaar was in elk geval helemaal happy ermee!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidsstapel wit met paars
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ben er erg tevreden over! Moest er ook nog 175 mini cc's bij maken. Wat een karwei zeg... Het bruidspaar was in elk geval helemaal happy ermee!
Wauw! Errug mooi geworden
Nou, ik vind het geweldig hoor! Ik krijg die reliëfmatten niet onder de knie....´t is jou echt super gelukt!!!
Super!
Nou, ik vind het geweldig hoor! Ik krijg die reliëfmatten niet onder de knie....´t is jou echt super gelukt!!!
Eigenlijk is die heel simpel te gebruiken... Wat lukt je niet dan?
Erg mooi allemaal!
Heeeeel erg mooi!!
heel erg mooi, hoe komt die mooie glans erop?
met spuitbus? of poeder?
groetjes willeke
Mooi strak en fris zeg! Goed gedaan!
Groetje nathasja.
Ziet er geweldig uit! Wel behoorlijk wat werk met ook nog 's zoveel cc-tjes erbij.
Was inderdaad een hell's karwei... Niet gauw weer. Maak ik liever gewone cc's. Kost netzo veel werk om te bekleden en versieren! Alleen moet de oven wat vaker draaien!
@natasja Ik heb de PME pearl spray gerbuikt! Ideaal! Ik kan niet meer zonder. Helamaal voor bruidstaarten.
Mooi!! Mag ik vragen hoe groot deze doos was en heb je die van de webshop hier?
wauw!! Prachtige taart..
Heel erg mooi
Mooi!! Mag ik vragen hoe groot deze doos was en heb je die van de webshop hier?
Ik heb de taart in een bodem van een zwanenhals gedaan. gelukkig was het droog en heb ik hem dus zonder deksel vervoerd
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidsstapel wit met paars