Onderwerp: Mijn tweede bruidstaart!
Een uur na het overhandigen van mijn eerste bruidstaart en ik nog bij mezelf dacht 'verlopig geen bruidstaart meer...', had ik Jacqueline (Glashill) aan de telefoon en zij vroeg mij of ik geïnteresseerd was in het 'overnemen' van een bruidstaart . Zijzelf had er geen tijd voor. Vooruit dan maar! De bruid was enthousiast aan de telefoon en toch de opdracht aangenomen...
Ze wilde romantiek, veel parels, vlinders, bloemetjes, roosjes en roze leek haar ook wel wat. Oh ja, de wavies die ze op mijn site had gezien vond ze gaaf.
Afgelopen week is het zo druk geweest... 8 taarten, veel te veel van het goede. Oudste uit logeren dit weekend en kwam gisterenavond oververmoeid thuis. Zo moe dat ze niet eens meer kón slapen. Uiteindelijk vannacht om 23.30 uur deed ze haar oogjes dicht en kon mama verder. Die sliep dus ook pas tegen 4 uur vanmorgen (net als zaterdagnacht vanwege een babyshowertaart)....
Meiden, ik ben kapot... We houden een pyjamadagje vandaag en misschien ook wel morgen.
Hij is niet helemaal geworden wat ik hoopte, maar het bruidspaar vond hem gaaf, komt 'ie:
Boven: vanillebotercrème met viervruchtenjam
Midden: Oreo vulling met aardbeienconfiture
Onder: Banketbakkersroom met kersenvlaai