Re: Ja!
WOUW, wat mooi zeg! Dat woord JA erop, super de super!!!!
Groetje Nathasja.
voor al je taartbenodigdheden en workshops.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
WOUW, wat mooi zeg! Dat woord JA erop, super de super!!!!
Groetje Nathasja.
Heel erg mooi gedaan!
Wat een mooie en superstrakke bruidstaart!!!
Ik ben fan!
Hartstikke mooi!
Hihi, bedankt allemaal !
De taart is gestut met cakeboards, plastic dowels (Wilton) en de kleinere taarten met houten dowels.
De onderste 3 taarten zijn gestapeld en al vervoerd en de bovenste 2 ook. Op locatie hoefde ik dus alleen maar het witte randje er nog langs te plakken en de strik erop te zetten.
Ik heb eigenlijk nooit last van pluisjes... gewoon alles schoon houden en vaak handen wassen denk ik. Dit was marsefond wit gekleurd met witte kleurstof (Americolor). Ik heb een heerlijke supergrote fles uit Amerika meegenomen .
Groetjes!
Bedankt voor jullie reactie!
Jaaaa! Hij is inderdaad van Katja! Even haar site gechecked en dat was inderdaad de taart van het fotootje dat ik kreeg!
@Siena: En ja, hij lijkt er inderdaad wel heel erg veel op, ik heb een paar dingetjes veranderd iom het bruidspaar. Maar ze wilde de taart nou eenmaal precies zo, dus vandaar.
En uiteindelijk showen we onze taarten daar toch voor hè, om anderen te inspireren. (Je wilt niet weten hoeveel taarten van mij er precies zijn nagemaakt, ik vind het absoluut niet erg.)
Groetjes, José
ah, ok, dan snap ik het al beter.
Vind hem echt super geworden hoor, daar niks mis mee.
En vind het top dat je niet doet alsof je hem zelf bedacht hebt.
(zie helaas best vaak dat anderen wel ontwerpen pikken en doen alsof het zelfbedacht is, of zelfs door hun gemaakt)
Oja,
nog een vraagje, vanwaar de keuze voor marsefond?
waarom niet gewoon masepein of fondant, wat is het verschil,
de voor- nadelen van de mix van de twee?
En uiteindelijk showen we onze taarten daar toch voor hè, om anderen te inspireren. (Je wilt niet weten hoeveel taarten van mij er precies zijn nagemaakt
, ik vind het absoluut niet erg.)
Gelukkig , want ik heb vorige week een taart van je gekopieerd (Dora) ik was even niet in staat om zelf iets leuks te bedenken omdat ik de dagen ervoor behoorlijk ziek ben geweest..
En dit is natuurlijk weer een top taart!
Wauwer de wauw!
Ookal is hij geinspireerd door een andere taart, jij bent nog steeds degene die hem super strak en netjes heeft gemaakt. En dat vind ik keigoed gelukt!
Lonestar schreef:En uiteindelijk showen we onze taarten daar toch voor hè, om anderen te inspireren. (Je wilt niet weten hoeveel taarten van mij er precies zijn nagemaakt
, ik vind het absoluut niet erg.)
Gelukkig
, want ik heb vorige week een taart van je gekopieerd (Dora) ik was even niet in staat om zelf iets leuks te bedenken omdat ik de dagen ervoor behoorlijk ziek ben geweest..
En dit is natuurlijk weer een top taart!
Wauw, dat meen je niet!!! Wat een eer!!!
Oja, marsefond vind ik
1. prettiger werken dan alleen marsepein of alleen fondant.
2. beter van smaak: niet te overheersend, maar ook niet "alleen maar zoet" zoals fondant, toch een beetje marsepein smaak, mijn klanten zijn er weg van.
3. makkelijker wit te krijgen omdat het al een stuk oplicht door het fondant.
En ik zou gewoon niet dúrven om de eer op te strijken terwijl het ontwerp van een ander is . Maar binnenkort volgen er weer wat eigen creaties hoor!
Groetjes!
Wat een prachtige taart, alles klopt. En zo mooi strak!
Wauw, dat meen je niet!!! Wat een eer!!!
Nou hahaha, hij is lang niet zo mooi geworden dan het origineel hoor
Geweldig mooi weer een super strak!!
nog een vraagje over het marsefond, en dan stop ik met je topic te 'vervuilen'
meng je het zelf, of kun je het zo kopen?
nog een vraagje over het marsefond, en dan stop ik met je topic te 'vervuilen'
meng je het zelf, of kun je het zo kopen?
Ik meng het zelf, 1:1
Groetjes!
Heel leuke taart! Echt SUPER!
Super!!!! Ik vond 'm destijds van Katja ook al zo gaaf. Een stijlvol ontwerp in een superstrakke uitvoering.
Ha, ha Deze prachtige taart is ook de inspiratie voor een bruid die in december trouwt. Die kwam dus ook met deze taart aanzetten.
Dus tegen die tijd kom je weer een andere versie tegen
Wat een prachtige taart erg stijlvol en weer afgewerkt tot in de puntjes!!
Yep! Ik log er weer even voor in hoor! Doe ik bijna nooit meer, maar hier.... MOET ik even zeggen hoe geweldig hij weer is. Ik zat lekker taartjes ta zappen toen ik deze weer voorbij zag komen. Helemaal mijn ding. Wat is ie superrecht weer en wat een prachtig chique ontwerp. Wauw.... had ik ook wel gewild op onze trouwdag! Wie weet, als we 12,5 jaar getrouwd zijn.... dan bel ik jou :-) :-)!
Heel erg mooi
Já hoor , hij ziet er echt geweldig uit!
Sprakeloos
Hij is weer prachtig!!! Ik wordt er helemaal vrolijk van