1

Onderwerp: Hoe lang over een taart?

Ik ben nu al een tijdje met mijn taart bezig (5 uur), oke, hij is ook wel lastig, vierkant, met strepen, stippen en drie lagen... maar wat is de gemiddelde tijd waar jullie met een taart mee bezig zijn? Als ik een bestelling heb van iemand moet ik daar toch rekening mee gaan houden...

:Y

Even de wereld om je heen vergeten!!! Heerlijk!

Re: Hoe lang over een taart?

Heb je de baktijd ook meegerekend dan? En alle vullingen en het vullen zelf?

Met het versieren van een stapeltaartje kan ik ook wel een uurtje of vijf "zoet" zijn hoor, en als er allemaal bloemen e.d. op moeten wat langer natuurlijk.
En als ik ga schilderen (parelmoer en gouden dingetjes) komt er ook nog wel een uurtje bij :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

ff snel snel, een uurtje of 2,5 maar als ik een taart maak waar ik 'los' op mag gaan zitten er snel 10 a 12 uur in :S

hoe meer ervaring je hebt, hoe sneller dingen gaan, en soms wordt gedacht dat je dan ook sneller klaar bent. Bijvoorbeeld het bekleden gaat wel sneller dat toen ik net begon, maar de uitdaging verleg je steeds waardoor je toch weer langer bezig bent :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Gemiddeld voor een "gewone"taart een uur of 8  :Y

Groet, Jolanda

5

Ja dat klopt wel ongeveer. Ik schat altijd 3 a 4 uur voor het bakken, vullen en bekleden zonder het maken van de decoraties.  Maar met een stapeltaart is dat natuurlijk nog langer. Ik word eerlijk gezegt ook altijd een beetje zenuwachtig van een stapeltaart haha.. Dus dan duurt het nog langer.

6

uurtje of 5 tot 8 tot 12 ligt een beetje aan de grote van de taart  :9

Lekker feestelijk rond.....

7

Ik reken een dag per taart zodat ik zeker niet in tijdsgebrek kom.