1

Onderwerp: onverwacht bezoek..

Vrienden uit het hoge noorden kwamen geheel onverwacht op bezoek hier, dus even heel snel wat in elkaar geflanst!

Het zijn koffie-cc's geworden, met een baily's-botercreme toef!
het idee voor de toef had ik van hier, en omdat ik verder eigenlijk niks in huis had behalve een flesje Baily's was dit een hele mooie en vooral lekkere oplossing hahaha!!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4PDH8478.jpg

2

Re: onverwacht bezoek..

Ze zien er heerlijk uit !

3

Ze zien er prachtig uit, das beter dan een droog koekje bij de thee, mmmmm
Vertel welke toef heb je gebruikt? Wil graag eens de meringue-toef proberen, maar nog niet gedaan.
Die van jou zien er super gaaf en glad uit, dus ben benieuwd wat jij hebt gebruikt.

Spekkies en Zo, voor traktaties, spektaarten, spekfiguren en cupcakes & taarten !

4

wow..lekker!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

5

Het is de Bailey's-boetercreme toef hihi! De meringuetoef kan ik je ook zéér aanbevelen, maar omdat dit ff snel snel moest...is het deze geworden, maar die was zeker net zo lekker hoor! :9

6

oef... heb je niet een receptje voor me? dat lusten we hier ook wel  :Y

7

Ziet er erg leuk en lekker uit :Y

8

Dat klinkt goed! Zien er heerlijk uit. Ik ben ook benieuwd naar het recept, net als Janise

Sweet like chocolate ♥

Ziet er erg leuk en lekker uit,al hou ik niet van Baileys  :lol:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

10

Thanks allemaal voor de complimenten!!
Het receptje is errug simpel, als je de BC mix gebruikt (wat ik hier gedaan heb!) vervang je het water door de Baileys! Zó simpel is het hihi!! Je kan ook bv Tia Maria gebruiken ipv Baileys, of andere likeurtjes!! ;)
Maar ik vind koffie-Baileys wel errug lekker hihi!!
(Tia Maria ook, maar dat heb ik niet in huis haha)

11

Harlow schreef:

Thanks allemaal voor de complimenten!!
Het receptje is errug simpel, als je de BC mix gebruikt (wat ik hier gedaan heb!) vervang je het water door de Baileys! Zó simpel is het hihi!! Je kan ook bv Tia Maria gebruiken ipv Baileys, of andere likeurtjes!! ;)
Maar ik vind koffie-Baileys wel errug lekker hihi!!
(Tia Maria ook, maar dat heb ik niet in huis haha)

wauw! dat is inderdaad best simpel, des te leuker uiteraard!  ik ga het zeker een keer proberen, misschien met witte chocolade likeur... of met met met... oeh! zoveel opties!! lekkur! =D

12

Ben ook wel heel benieuwd naar het recept van de koffie cc's. Ziet er errug lekker uit!

Groetjes Eline

13

Zou je dit ook kunnen maken als je botercreme 1:1 gebruikt?

14

Mooie toeven en bailey's klinkt erg lekker

groetjes Alie           
Dromen van taarten,....... toch lig ik er ook vaak wakker van

15

Lindas2 schreef:

Zou je dit ook kunnen maken als je botercreme 1:1 gebruikt?

zelf heb ik nog niet eerder de 1:1 gebruikt, dus ik weet niet of je daar 'zomaar' vloeistof aan kan toevoegen... :s
Ik DENK dat het op zich wel zou kunnen maar dat ie dan wel wat dunner zal worden, maar zeker weet ik dat natuurlijk niet haha! Misschien eens met een beetje 1:1 uitproberen??

Wat betreft de koffiecc's, ik heb gewoon mijn standaard cc-recept aangepast en er 2 el koffiepoeder en 1el cacaopoeder en een klein scheutje melk aan toe gevoegd! :lol:  Ik experimenteer namelijk graag met smaakjes, en dit is zo'n blijvende hihi! ;)