Re: Hearts and Roses wedding cake
Oe die is zo charmant! PRACHTIG! Eenvoud doet het hem!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hearts and Roses wedding cake
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Oe die is zo charmant! PRACHTIG! Eenvoud doet het hem!
Wat een prachtige taart. Maak jij je witte MMF zelf?
nee, ik gebruik regalice die werkt erg prettig en hard ook uit. ook erg lekker van smaak. verpakking per 2,5 kilo.
axhannekequote schreef:Wat een prachtige taart. Maak jij je witte MMF zelf?
nee, ik gebruik regalice die werkt erg prettig en hard ook uit. ook erg lekker van smaak. verpakking per 2,5 kilo.
O fijn die heb ik toevallig ook laatst gekocht ik heb hem alleen nog niet gebruikt ik ben benieuwd
Het is weer een prachttaart en ik begrijp goed waar al die uurtjes in zijn gaan zitten!
prachtige en romantische taart.
spijtig van de brandwonden en de "DS" duimen...
Echt prachtig, supermooi! diepe buiging.
Sterkte met de verwonding , dat is wel heel vervelend zeg.
Super mooie taart zeg! Daar moet het bruidspaar erg blij mee gewesest zijn!
Wauw wat een prachtige taart!
Ingwikkelde kleur maar resultaat is prachtig!
heel mooi en echt super straks hoe krijg je dat toch steeds zo mooi strak. hoe is het met je duim nu? ik heb de mold hier ook al een jaar liggen ofzo en hem nog nooit gebruikt maar deze taart vind ik echt super heb hem opgeslagen als je het goed vind. hoe werk je trouwens de achterkant af ik kom nooit helemaal mooi uit met het kussen effect??
Een en al perfectionisme.. Wat een beauty en wat zijn die roosjes prachtig!!!!
hij is mooi door zijn kleurstelling en rust die het uitstraalt.
En ondanks de hindernissen die je gehad hebt ennog hebt.
het schijnt dat je die itty bitty even in de vriezer moet leggen...heb het nog niet geprobeerd...heb er ook nog niet zoveeel moeten maken.
Ben wel ontzettend benieuwd hoe je die ruitjes nu zo strak krijgt met die patchwork cutter, ik heb er steeds onwijze ruzie mee en moet hem vlg. week weer gebruiken, dus als iemand hier de gouden tip voor heeft!!!!! Ik hoor hem graag.
Moooi zeg en zo strak!
Echt prachtig !!!
wauw prachtig!!!!
zie em al staan op mijn eigen huwelijk!!
Mag ik em opslaan? (natuurlijk met jou naam erbij)
(ben zo'n typje die nog niet officieel is gevraagd, maar er natuurlijk wel mee bezig is... trouwjurken kijken enzo, en de jurk waar ik verliefd op ben... daar past deze bruidstaart perfect bij!!)
ik moet ook gewoon blijven kijken...
Kijk, Brenda stelt me ook nooit teleur. Wat een plaatje weer.... Heel erg chique!!
Mooie strakke taart weer !!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hearts and Roses wedding cake