1

Onderwerp: [FEEDBACK] Schijn bedriegt....

De komende week staan er 2 taarten op het programma. Eén daarvan is een Hello Kitty. Lekker makkelijk plaatje dacht ik nog. Nou mooi niet dus  :nooo  :s
Dat zwarte randje maakt het toch best een lastig puzzeltje. Als iemand tips heeft hoe Kitty makkelijker te maken is, ik hou me aanbevolen.
Hier in ieder geval het resultaat:

http://lh5.ggpht.com/_rFDIQ4D5r40/THqX6MbylqI/AAAAAAAAK7I/eIiDhvNDjYM/s512/Hello%20Kitty.jpg

Ook nog een andere opdracht staan voor deze week. Hiervoor mocht ik zelf het thema bedenken. Zag op het forum al een paar keer een picknickkleedje voorbij komen en die vind ik zo leuk. Mooie gelegenheidd om deze dus ook eens te proberen. De piping gel is helaas nog niet geleverd, zodat ik nog geen "thee" in de kopjes kon doen. Gel wordt morgen of dinsdag verwacht dus gelukkig nog op tijd. Nu helaas nog even zonder...

http://lh4.ggpht.com/_rFDIQ4D5r40/THqX6n9LdQI/AAAAAAAAK7M/H3buwuiAo2g/s720/picknick.jpg

Feedback van harte welkom  :Y

Groetjes Brigitte

2

Re: [FEEDBACK] Schijn bedriegt....

feedback?? Voel je je wel lekker??? het ziet er prachtig uit!!! WAUW...

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

3

Mooi gedaan hoor!! :thumb:
En mocht je pipinggel niet op tijd zijn, die kun je ook zelf maken hoor. Kijk maar eens bij de recepten hier links. :)
<-------

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

4

Erg leuk!

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

5

Bedankt voor jullie leuke reacties.

@his: Bedankt voor de tip  :Y  Dat recept had ik nog niet gezien.

Groetjes Brigitte

6

Allebei erg leuk!!!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

7

leuk hoor. Het picknickkleedje is ook nog eens mijn projectje!!

8

feedback??
eeehh, kweenie.
Ze zijn erg leuk. Ik vind je kleedje zo mooi.
Hoe krijg je dat zo netjes??

Groetjes Gerien

9

erg leuk, vooral je picknickkleed. veel leuke details, en ook mooi zoals je de ruiten ERIN heb gemaakt

10

grietje schreef:

Ik vind je kleedje zo mooi.

Was ook een probeersel van mij. Heb eerst een roze kleedje uitgerold. Daar heb ik blokjes uitgestoken. Vervolgens een wit kleedje gemaakt. Daar ook weer blokjes uitgestoken. De witte uitgestoken blokjes in de gaten van de roze gedaan en dan voorzicht met de roller over het geheel heen. Was bang dat de kleuren in elkaar zouden gaan overlopen, maar dat is gelukkig niet het geval.

Groetjes Brigitte

11

beide zien er heel mooi uit!Ik wou dat ik het zo kon :Y

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

12

Ziet er erg mooi uit!!

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

13

Hobbytaart schreef:
grietje schreef:

Ik vind je kleedje zo mooi.

Was ook een probeersel van mij. Heb eerst een roze kleedje uitgerold. Daar heb ik blokjes uitgestoken. Vervolgens een wit kleedje gemaakt. Daar ook weer blokjes uitgestoken. De witte uitgestoken blokjes in de gaten van de roze gedaan en dan voorzicht met de roller over het geheel heen. Was bang dat de kleuren in elkaar zouden gaan overlopen, maar dat is gelukkig niet het geval.

Bedankt voor deze supertip!!

Groetjes Gerien