Onderwerp: Een taartje voor Yakefrank
Mijn naamgenote Jacqueline, hier dus Yakefrank, zocht iemand die een klein taartje wou maken voor haar schoonzusje uit Deventer.
We zijn aan het mailen gegaan en zijn eruit gekomen.
Eigenlijk had ik de vrije hand, moest een lief klein taartje worden met bij voorkeur 2x dulce de leche en 1x slagroom.
Bij de hema ff een springvorm van 16 cm gekocht, want die had ik niet.
Vorm was een beetje laag, in 1e instantie wou ik hem in 1x bakken, maar was bang dat de vorm niet mooi zou worden omdat ik bakpapier moest gebruiken voor het ophogen. Heb er dus maar 2 gemaakt en die op elkaar gezet. In 1e instantie was ie een beetje te hoog, hij paste ongevuld en zonder versiering nog maar net in de doos. Beetje lager gemaakt maar dus 
Helemaal perfect is ie niet, fondant ging bijna scheuren en kreeg een paar plooien aan de onderkant niet weg (moet nog maar ff flink zoeken op het forum naar tips voor bekleden dus), maar ach tis m'n 3e taart met fondant en op die paar dingetjes na vind ik hem zelf toch eigenlijk best heel leuk geworden.
Jacq heb al van je gehoord dat je hem erg mooi vond, tis maar goed dat je me niet kon zien want stond wel te
hoor hihi.
Hoop dat je schoonzusje er net zo blij is en dat ze hem lekker vind.
Heel verhaal, maar nu dan toch echt de foto's
Tips zijn natuurlijk altijd van harte welkom en bedankt voor het kijken.

Was maar een lage vorm dus vandaar, maar hij werd nu ietsje te hoog, moest er zelfs een stukkie afhalen anders zou hij niet in de doos passen hihi.