1

Onderwerp: Kennie Kaduuk

Helpppppppppp mijn Kennie doet het niet meer  :(
De laatste keer dat ik hem gebruikt heb werd hij al erg heet.
Maar nu doet hij dus helemaal niet meer............oke brommen als een oude brombeer  :/

Ik heb nog precies 1 maand garantie.
Kan ik hem dan nog opsturen of red ik dat niet meer??
Zo ja,waarheen moet dat dan,want kan niet vinden op de site van Kenwood.

Wel balen,want over 2 weken beginnen hier de grotere opdrachten aaaahhhh.
Gelukkig heb ik een zus met een kennie  :lol:

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

2

Re: Kennie Kaduuk

ik heb wel een telefoonnummer voor je, maar het pick-up and return geldt alleen voor chef en major serie.
Dit is het nummer: 076-523360

Groetjes, Dorothea.

3

Dot schreef:

ik heb wel een telefoonnummer voor je, maar het pick-up and return geldt alleen voor chef en major serie.
Dit is het nummer: 076-523360

Het nr. heeft maar 9 cijfers en het moeten er 10 zijn.......

4

En als je nog een maand heb zou ik er zeker mee terug gaan, het is immers binnen de garantie termijn!
Of contact opnemen met de winkel waar je 'm hebt gekocht. :)

5

met nog een 0... sorry!

076-5233600

Groetjes, Dorothea.

6

succes, maar dat is dan wel erg snel trouwens ...binnen 1 jaar ( europees is het 2 jaar hoor, alleen weten de meesten van ons dat ws niet!)

7

O wat balen zeg.... Die van mij vorige week ook. (helaas geen zus met een Kennie, dus weer ouderwets mixen...)

Ik heb het nummer gebeld van Kenwood en een adres gekregen in Duiven om hem op te sturen. Nu werkt mijn man daar dichtbij, dus hij heeft hem afgelopen dinsdag gebracht. Kenwood zei dat het 3-4 weken zou duren. Maar bij het servicecentrum hadden ze het over 2-3 weken.  Hier ook nog net binnen de garantie (2 jaar staat ook gewoon op de bon)

Succes!

Enjoy!

8

isabel-le schreef:

succes, maar dat is dan wel erg snel trouwens ...binnen 1 jaar ( europees is het 2 jaar hoor, alleen weten de meesten van ons dat ws niet!)

Is ook 2 jaar ;)...... en hij heeft al heel wat draaiuren achter de rug dus echt schuld heeft hij niet haha.
Maar ja als hij nog gemaakt kan worden zou wel fijn zijn.

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

9

even niet om jullie moedeloos te maken, maar de mijne is op 2 dagen na al 6weken weg...

Groetjes, Dorothea.

10

Dot schreef:

even niet om jullie moedeloos te maken, maar de mijne is op 2 dagen na al 6weken weg...

Van de week vond ik je nog aardig... :cool:  :mad:  :D  :+

Enjoy!

11

Enne toen de mijne stuk ging, (de aanbieding van de Makro) kreeg ik meteen mijn geld terug.

Groet,
Mary

12

vragen over elektrische apparaten nodig bij bakken&vullen----> mogen in diezelfde rubriek :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs