Onderwerp: Disney cupcake

Gevuld met botercreme met banaan patidess 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Disney cupcake
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Gevuld met botercreme met banaan patidess 
Ik dacht in de eerste instantie Disney cupcakes.....
Maargoed wilde toch even kijken.
Ik vind ze echt boven verwachting echt super SUPER gaaf!!!!!!!!!!!!!!!

wow supergedaan...
Gewoon ff mijn uitstekertjes testen haha oke die zijn niet van disney maar goed ze zijn wel leuk, ik vond dat te lang typen....

Cool! Mooie cuppies!!
Gewoon ff mijn uitstekertjes testen haha oke die zijn niet van disney maar goed ze zijn wel leuk, ik vond dat te lang typen....
![]()
Erg leuk!
Je schrijft even mijn uitstekertjes testen... zijn dit allemaal uitstekertjes? Zo ja, mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Vind ze erg leuk 
super cakejes, maar zoals de eerdere reaktie, welke uitstekers hebt je gebruikt? En waar zijn ze te koop. Ik wil je erg graag naapen voor de peuterklas van mijn kleindochter. Zie dat dus maar als een groot compliment SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sandravos schreef:Gewoon ff mijn uitstekertjes testen haha oke die zijn niet van disney maar goed ze zijn wel leuk, ik vond dat te lang typen....
![]()
Erg leuk!
Je schrijft even mijn uitstekertjes testen... zijn dit allemaal uitstekertjes? Zo ja, mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Vind ze erg leuk
Me too!
Er leuk gedaan!
echt leuk!!! ik vind die nijntjes ook zoo schattig
Ze zijn echt leuk!!! 
En ze waren hartstikke lekker ! 
Hey meis! Het was ook wel gezellig vandaag zeg!! 
jojade schreef:En ze waren hartstikke lekker !
Hé, zijn jullie nog niet naar bed????
En ja, de cakejes waren lekker
sandravos schreef:jojade schreef:En ze waren hartstikke lekker !
Hé, zijn jullie nog niet naar bed????
En ja, de cakejes waren lekker
En jij ook nog niet naar bed hahahaha.....alles heel overgekomen? Bij mij wel maar liet ik die losse dingetjes vallen.... 
Dat wilde ik ook net zeggen!
Dames ik vond het hardstikke gezellig met jullie, ik was gisteravond wel al naar bed, ik was kapot!
Ik hoop dat al jullie werk heel is overgekomen, dat van mij wel (met dank aan Jeroen, kostte me thuis alleen wel heel veel moeite om de verpakking weer open te krijgen)
Sandra, bedankt voor de uitstekertjes en laat me weten wanneer je weer nieuwe krijgt, want ik wil er zeker nog meer!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Disney cupcake