Onderwerp: Vandaag is ons kindje (ehh hondje hihi) Jarig!!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vandaag is ons kindje (ehh hondje hihi) Jarig!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Hij is schattig
leuk!
leuke taart en een goede reden voor een taartje nietwaar 
lief taartje hoor gefeliciteerd met je doggie
Het een schattig taartje!
Heb je het hondje zelf zo gepuzzeld/geboetseerd?? Mooi!
ik moet morgen nog een taart maken voor onse huis spin... overmorgen voor de kat van de buren....he, zit er een spin op mn been... *splats* o, laat die taart van morgen maar.....
ik moet morgen nog een taart maken voor onse huis spin... overmorgen voor de kat van de buren....he, zit er een spin op mn been... *splats* o, laat die taart van morgen maar.....
Nouja
Beetje vreemde reactie..
Het een schattig taartje!
Heb je het hondje zelf zo gepuzzeld/geboetseerd?? Mooi!
nee.. helaas ben ik niet zo goed in boetseren, het is met een silicone mold gemaakt..
gefeliciteerd, wij mogen morgen onze pup eindelijk ophalen en ik ben zo zenuwachtig, maar heb er wel erg veel zin in, kan niet wachten tot het morgenmiddag 12 uur is.
Leuke taart!
Oooo wat een leuke lieve taart! Super hondje 
En? Gevuld met hondenbrokken botercreme??
Schattig taartje hoor!
Hartstikke leuk zeg. Grappige mold. Ik maak ook een taart als onze kat jarig is hoor, misschien vinden sommige mensen dat gek, maar tenslotte is dat ook een beetje ons kindje. En bovendien een leuke gelegenheid voor een taartje. 
Jaaa jammer dat sommige mensen zo een rare opmerking moeten plaatsen....
Maar het is idd een excuus om lekker een taart te maken en lekker te snoepen.. Dat ik de hond er op heb gezet, met naam en leeftijd, is omdat ik hem op mijn site wou zetten, en ik wou mijn nieuwe mold uitproberen..
Leuke taart!
Wat een leukerd! 
Jaaa jammer dat sommige mensen zo een rare opmerking moeten plaatsen....
Trek het je niet aan....Boterkoekje is nog maar klein en ze heeft zomervakantie dus ze is weer wat vaker op het forum te vinden
Ik vind het een superleuk plaatje!
Boterkoekje is inderdaad nog jong, en denk dat ze zich een beetje verveelt 
verder is het een schat van een meid hoor!
ik vind je taart echt super leuk!!
en van harte gefeliciteerd met jullie hond!
Jammer dat zo een klein kind zulke bijdehante opmerkingen maakt dan.. Zeht genoeg over haar denk ik..
Verder iedereen bedankt voor de leuke reactie's!! 
boterkoekje schreef:ik moet morgen nog een taart maken voor onse huis spin... overmorgen voor de kat van de buren....he, zit er een spin op mn been... *splats* o, laat die taart van morgen maar.....
Nouja
![]()
![]()
Beetje vreemde reactie..
ik snap je niet hellemaal... wat vind je er vreemd aan ?
ppffff.... ik had het niet zo bedoeld hoor !
sorry !!!!!
ik had het echt niet zo bedoeld !
en het was bedoeld als grapje; dat er eimand bij elk gebeurtenis een taartje zou makken, bijv. de verjaardag van een spin, die gewoon in huis rond waggelt.
maar mischien niet zo goed bij nagedacht...
exuses, sory, HET SPIJT ME ECHT !!!!
maar wat vonden julie er vreemd aan ?

sorryyyyy
is gewoon verschil in leeftijd, dus verschil in grapjes Maaike.
maak je maar niet te druk hoor!!
super leuke taart.. ik ben jaloers..
ik moet nog hard oefenen hihi
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vandaag is ons kindje (ehh hondje hihi) Jarig!!