1

Onderwerp: Pip!

Hèhè, eindelijk mocht ik ook aan de Pip!
Ik heb wel verschrikkelijk het ontwerp van de themawinnares Annemarie gekopieerd, maar die is ook zoooo leuk! Bij deze bedankt Annemarie!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3CKKLIY8.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KRHF3UQU.jpg

Meer foto's staan op mijn site en in mijn album.
Alle 3 gevuld met aardbei-bc met stukjes aardbei en aardbeienjam.

De moeder van Estelle vond hem helemaal leuk, hoop dat de jarige hem ook tof vond.

Bedankt weer voor het kijken!
Groetjes, José

2

Re: Pip!

mooooooiiiiiii :thumb: hoop hem ook nog ooit een keer te maken.

Groetjes Miranda
De kunst is om de taart zo te verdelen zodat iedereen denkt dat hij het grootste stuk heeft!!

3

Super mooie taart hoor!!

4

Nee....jullie hebben pip gekopieerd...hahahaha....

GEWELDIGE UITVOERING!!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

5

Ooooh José ik heb net even een kijkje genomen op je site......pfffff wat een mooie dingen maak je! wil je niet een keer een workshop aan mij geven?

6

Gelijk heb je om deze te kopiëren, want hij was en is ook nu weer prachtig (staat in mijn favo-mapje).

Groet, Jolanda

ik zag PIP staan en jouw naam eronder... ben nu bezig met mijn eerste pip-taart maar het is meer een piep-taart, mn print is gebobbeld en mwah weet nog niet of ik tevreden ben... en toen zag ik dus jouw naam en dacht, o nee! Nu ga ik helemaal ontevreden zijn met mijn taart!!! Maar gelukkig is het een compleet ander ontwerp..... pfiew......
hij is weer mooi jose!  :thumb:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Mooi hoor! Ik wil hem ook nog weleens maken! Hij is gewoon super!!

Groetjes, Marjan

9

Wauw, hij is geweldig!

10

Super mooi, geweldig!

I love pie!!

11

Soms moet je gewoon inspiratie bij iemand anders op doen. Hij is gewoon geweldig.

12

wat een prachtige taart zeg..

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

13

Wat is het toch leuk om te maken he, die PIP's. Deze stapel is dan ook weer helemaal geweldig!

14

hij is weer onwijs mooi!!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

15

Echt schitterend mooi :Y  :thumb:

16

Waauw, prachtig!

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

17

Super mooie taart....!!!!!!!!!!!

18

Het is echt eenschitteende taart,heb hem ook opgeslagen hoor,moet ook nog een stapel maken voor een 9 jarige meid en dan is dit wel erg leuk,inspiratie was even minder,het valt ook niet mee om steeds weer iets nieuwste verzinnen.
Maar jou kopie van Annemarie is top :thumb:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

19

Hee mijn taartje :D
Ik voel me vereerd dat je mijn ontwerp hebt gebruikt. Jij maakt echt altijd fantastische taarten. Hij lijkt echt sprekend op de mijne zeg!
Prachtige taart (uiteraard :+), die van mij is inmiddels aardig verbleekt de afgelopen maanden (dummie)

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

20 Laatst bewerkt door karine (28-08-2010 13:31)

wauw leuke stapel zeg!! Mooie kleuren en zo 'proper en strak' uitgevoerd. Tof gedaan!!!
Ook die platte strik aan de zijkant is knap gedaan . Plak je hem op voorhand aan elkaar of rechtstreeks op de taart?
Mag ik vragen welke uitsterker (en dan vooral welke maat)  je gebruikt hebt om de naam in te zetten. Hij staat op mijn verlanglijstje maar weet niet welke maat ik moet nemen. Deze lijkt me ideaal???????
Sorry voor de vele vragen maar als ik jouw taarten zie kan ik nog zoveel van bijleren dat ik nieuwsgierig wordt  :Y

21

Prachtige taart!!!

22

Beter goed gejat dan slecht bedacht. Hij is gaaf! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

23

Gaaf gedaan hoor! Chapeau! :thumb:

Life can be a series of magical moments, if only you let it...

24

Hij is echt heel gaaf!

25

zo echt aaf ja erg mooi gedaan hoor