1

Onderwerp: Cc lopen uit...

Ik heb een vraagje ik heb gister cupcakes gemaakt of iniedergeval geval geprobeerd te maken maar ze liepen helemaal uit.. Wat doe ik verkeerd? Ik gebruik normaal siliconen vormpjes maar die kan ik natuurlijk niet weggeven (of nou jankan wel maar is zo duur :D)
Nu heb ik die van de oetker gebruikt..
Alvast bedankt

Groetjes Romee,
Weer begonnen, net even anders!

2

Re: Cc lopen uit...

Het handigst is toch wel een muffinbakblik waar je dan de papieren cupjes in doet. Zolang je die niet hebt, kun je ook 2 papiertjes in elkaar doen, word het wel wat steviger, maar kans blijft dat ze niet helemaal rond worden.

je bedoelt dat ze niet mooi rond blijven? Aan te raden is om een muffinpan te gebruiken, je zet de papiertjes daarin en dan het beslag erin en zo in de oven.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Oh okee dat is wel een goede tip alleen past het denk ik niet in mijn oventje.. Maar ik kan inderdaad 2 op elkaar proberen  :thumb:

Groetjes Romee,
Weer begonnen, net even anders!

je kunt bij de shop hier, ook een bakblik voor 6 cupcakes kopen, die heb ik ook, omdat die van 12 niet in mn oven past :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

mischien kan je voorlopig je cc papiertjes in je siliconemallen zetten als je ze bakt?
gr. hansje

mijn oventje is ook klein en past geen grote cupcake plaat in van 12

die van de action (silicone) zijn 12 stuks.. als je die door de helft knipt past ie in een klein oventje..

en als je er dus 2 hebt kan je meteen de volgende al gevuld klaar hebben staan als de ander uit de oven komt.  ;)

Enjoy, Life, Laugh and Cake!