1

Onderwerp: tasje van 1000 euro?

...dat kostte deze taart niet, wel de tas van Louis Vuitton die de dochter van een klant voor haar verjaardag mocht uitkiezen  :Y
Om in stijl te blijven wilden ze ook graag een tas taart van LV.
Carrot cake, afgesmeerd en gevuld met frambozenbotercrème.
Met dank aan frummeltje voor de print!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WVLHZJBC.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6CSURTC3.jpg

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

2

Re: tasje van 1000 euro?

leuk gedaan!

heel erg gaaf!!!
zoiets zou ik ook wel willen maken ... ooit

4

superprachtig gemaakt, maar...
omg! een tas van 1000 eurie! voor je verjaardag!!  :nooo

gelukkig ben ik vandaag gewoon heel blij met de tekeningen van mijn kinderen :D

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

5

1000 euro voor een tas? :lol:  :lol:   
geef mij deze dan maar! wat een beauty zeg, zo netjes gemaakt! prachtig.. :Y

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

6

pffff 1000 euro, die zou ik niet mee buiten durven nemen, ik zou er enkel met in de woonkamer paraderen!

Maar... de taart is geweldig! Erg mooi uitgevoerd!

7

Leuk, mooi gedaan!

I love pie!!

8

wat een prachtige LV tas, heel erg mooi gemaakt!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

9

1000 euro voor een tas?? Wauw ik ben gek op tassen maar das wel errug veel geld! Ik vind de jouwe prachtig. Je hebt hier ook wel een leuk bedragje voor gevraagd dan toch zeker?!  :lol:

Groetjes Eline

10

Heel mooi! Ik neem aan dat de tas voor 1000,- alleen voor de zondag is? Jeetje wat een geld

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

11

Lot schreef:

Heel mooi! Ik neem aan dat de tas voor 1000,- alleen voor de zondag is? Jeetje wat een geld

haha, tja en hij wordt nog gebruikt als schooltas ook ;)

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

12

nou, dan mogen ze voor deze tas ook wel 1000 euro geven! ;)
hij is echt heel erg mooi :thumb:

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

13

Pienemien schreef:
Lot schreef:

ik wi niemand beledigen hoor, maar zijn die ouders een beetje van lotje ofzo???

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

14

prachige eetbare tas heb jij ervan weten te maken :Y  :Y , ik hoop dat ze ook gul naar jouw toe zijn geweest als ze een onwijs dure tas kunnen betalen.

15

chocotoetje schreef:
Pienemien schreef:
Lot schreef:

ik wi niemand beledigen hoor, maar zijn die ouders een beetje van lotje ofzo???

Ja kijk, als je erg veel geld verdient dan kun je zulke dingen wel betalen en heb je het geld er ook voor over, al zal dat niet voor iedereen te begrijpen zijn.
Voor de taart maakte het ook niets uit wat deze ging kosten, als hij maar mooi en lekker zou zijn... :D

icing smiles

16

Supergaaf!!

17

Super gemaakt !

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

18

Hele mooie taart , super mooi gemaakt.

Maar een tas van 1000 euro , en ook nog eens voor school .... ik vind dat gewoonweg belachelijk .... en dan kun je nog zo veel geld verdienen. Het lijkt mij veel belangrijker je kinderen te leren dat ook al heb je veel geld je er niet mee te koop hoeft te lopen , laat staan over de balk te gooien. Wie het kleine niet eert ... :rolleyes:

Whaha heb meteen al hele ideen over wat voor soort kouwe kak verjaardag dat wordt hahaha.... al is dat natuurlijk een vooroordeel  :Y .

19

Daizee schreef:

Maar een tas van 1000 euro , en ook nog eens voor school .... ik vind dat gewoonweg belachelijk .... en dan kun je nog zo veel geld verdienen. Het lijkt mij veel belangrijker je kinderen te leren dat ook al heb je veel geld je er niet mee te koop hoeft te lopen , laat staan over de balk te gooien. Wie het kleine niet eert ... :rolleyes:

Whaha heb meteen al hele ideen over wat voor soort kouwe kak verjaardag dat wordt hahaha.... al is dat natuurlijk een vooroordeel  :Y .

ja vooroordelen inderdaad, want kouwe kak zijn ze absoluut niet en ze lopen er niet mee te koop, dat is dan ook wel weer leuk van deze mensen ;)

icing smiles

20

Ik vind hem super mooi geworden!

-------------------------
Groetjes Chantal

21

Gaaf gemaakt, jouw tas.
1000 Euro en er dan mee naar school? :think:
Benieuwd wat ze volgend jaar krijgt, hopelijk iets waar jij weer een supertaart van maakt ;)

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

22

Daizee schreef:

Tja, vooroordeel of niet: je hebt werkpaarden en luxepaarden! En zolang die luxebeestjes nou blijven betalen voor het werk...whahahaha!  :lol:

Zonder gekheid nu: jouw taartje is TOP! Dan kun je nog zoveel geld verdienen: echt talent is aangeboren!

Life can be a series of magical moments, if only you let it...

23

Ja daar heb je gelijk in Curly!  :D

icing smiles

24

Heel erg mooie taart!
En stiekem zouden we allemaal wel zo'n (school)tas willen, toch?

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

25

Bij de verjaardag waar deze taart voor bestemd was, waren ook mensen aanwezig die een exclusieve bruidsbeurs aan het organiseren waren.
Zij vonden de taart ook super geworden en hebben gevraagd of ik op de bruidsbeurs zou willen staan :D
Helemaal geweldig natuurlijk, dus de komende tijd zal ik het nog druk hebben met alle voorbereidingen, joehoe!!!!

icing smiles