1

Onderwerp: Mini bruidstaartje

De kado-tip voor een bruiloft van vrienden van mij was: verpak je geld zo origineel mogelijk.

Ik heb een mini bruistaart-dummie gemaakt (7-10-12 cm). Nog best lastig, dat bekleden op piepschuim!

In ieder geval....hier het resultaat:

http://94.100.115.85/1080550001-1080600000/1080551601-1080551700/1080551629_6_Vgoh.jpeg

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl

2

Re: Mini bruidstaartje

Wat een idee (mag ik m jatten voor de bruiloft van volgende week???)

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

3 Laatst bewerkt door IngeW (28-08-2010 16:52)

Lot schreef:

Wat een idee (mag ik m jatten voor de bruiloft van volgende week???)

Haha, tuurlijk! Succes.

Ik had in de onderkant een stuk uit het piepschuim gesneden en een kindersurprise-eitje gevuld met geld en dat er in gestopt.

Niet op de foto: op ouwel de namen van het bruidspaar, zoals het op de kaart vermeld stond, op de zijkant geplakt.

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl

leuk! die maten zijn ook erg lastig! vooral omdat die dummies niets wegen... pfff... ik gebruik dit maatje ook regelmatig,, erg leuk voor een stapeldummie :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Bruidspaar vraagt natuurlijk wel om problemen  ;)
Zullen ongetwijfeld een paar lastig te openen objecten bij geweest zijn,vind de jouwe erg leuk

If life gives you lemons, make lemonade!

6

XEsterX schreef:

Bruidspaar vraagt natuurlijk wel om problemen  ;)
Zullen ongetwijfeld een paar lastig te openen objecten bij geweest zijn,vind de jouwe erg leuk

Dank je wel!

Het was in opdracht van de ceremoniemeesters :) Het bruidspaar wist er zelf niks van af. Die hadden keurig een doos klaar staan voor de enveloppen!  :D

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl

7

Onwijs leuk gedaan en zeker een goede tip voor het verwerken vangeld als een origineel kado!

8

Mooi kado hoor!
Voor een bruiloft van vandaag heb ik de taart verzorgd. De ceremoniemeester daar had een ander leuk idee: conserveblikken compleet met inhoud, maar zonder label kado doen. Je maakt zelf het label en zet daar iets leuks op, zoals een recept met de inhoud in de hoofdrol!
Ik had er nog niet van gehoord, maar vond het een leuk idee! :D

Life can be a series of magical moments, if only you let it...

Leuk idee zeg!!
moet ik onthouden...

10

Leuk!!

En super met 'verrassing' erin! Gaaf!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!