Onderwerp: Heeft iemand deze letters?
Is er iemand die deze letter uitstekers heeft?
Wil je me aub een foto laten zien van de letters op een taart hoe die er uit zien? Alvast heel erg bedankt!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Heeft iemand deze letters?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Is er iemand die deze letter uitstekers heeft?
Wil je me aub een foto laten zien van de letters op een taart hoe die er uit zien? Alvast heel erg bedankt!!
kijk eens in mijn album, ze zitten op diverse taarten:
o.a. prinsestaart, hello kitty, paardenstal, kleine oilily, knorretje
Ik vind ze geweldig!
Ik leg een huishoudfolietje op de dun uitgerolde m'pain / fondant en dan kan je zo achter elkaar de hele tekst uitduwen.
ik heb ze ook, maar heb ze als stempeltjes gebruikt (eerste keer en ik kreeg ze er niet goed uit...Tom Poes...bedankt voor je tip!), kijk maar even in de parade. (W&P/Bumba en oplifantengezichtje heet het topic, gisteren gepost).
Ik vind ze geweldig!
Ik leg een huishoudfolietje op de dun uitgerolde m'pain / fondant en dan kan je zo achter elkaar de hele tekst uitduwen.
Zo doe ik het inderdaad ook. En als ik ze los heb gemaakt van de restjes, even op een plankje de vriezer in, zodat je ze makkelijk op de taart kunt leggen.
Ik heb ze ook en ik vind ze zo mooi!
Ik leg een plakje dunne fondant tussen wat huishoudfolie. Dan steek ik ze uit, bovenkant van folie eraf, rest van fondant eraf. Nog even laten drogen en dan kan ik ze heel makkelijk van de onderkant van de folie halen.
Ik vind dit ook zo'n mooi lettertype. Misschien toch ook maar op het lijstje zetten.....
Wouw ze zijn idd net wat ik zoek.. Bedankt voor jullie reactie's!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Heeft iemand deze letters?