1

Onderwerp: taart voor pap's

Deze taart heb ik voor mijn vader gemaakt,
Mijn vader is namelijk 40 jaar bij de zaak, en wil dan natuurlijk taart trakteren!
Hij is toen hij 15 jaar was aangenomen bij PTT dit is door de jaren heen al een paar keer van naam en logo veranderd,
Vandaar dat ik de bedrijfs namen rond op de taart heb geplaatst.
Het was eerst ptt toen  kpn en nu kpn getronics
Dit heb ik allemaal op de taart verwerkt,
En heb mijn vader met deze taart verrast!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MGFQUD77-D.jpg

2

Re: taart voor pap's

Mooi hoor! Leuk met al die namen erop!

Het belangrijkste blijft toch dat een taartje lekker is!!!

3 Laatst bewerkt door Linda's gebak-gemak (26-08-2010 19:09)

wauw mooi hoor,  :thumb:  maar nou toch ook een vraag, HOE DOE JE DIE CIJFERS 40 wat een plaatje echt heel gaaf en mooi

Het leven is wat je er zelf van TAART.
groetjes Linda.

4

Mooi! Lekker frisse kleurtjes en ik vind de 'swirl' om je taarten erg leuk!

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

5

Mooi! leuke kleurtjes ook.
Ik heb ook een vraagje over de cijfers: ik ben zelf aan een taart bezig waar het getal 70 op moet, nu had ik die "plat" uitgesneden in fondant met tylose erdoor, en daarin een satéprikker om'm later in de taart te kunnen steken,3 dagen al laten drogen en .. :(  :mad:  :x  nu is ie op 2 plaatsen doormidden gebroken.
Hoe heb jij die cijfers in de taart gezet?

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

6

sweetypie schreef:

Mooi! leuke kleurtjes ook.
Ik heb ook een vraagje over de cijfers: ik ben zelf aan een taart bezig waar het getal 70 op moet, nu had ik die "plat" uitgesneden in fondant met tylose erdoor, en daarin een satéprikker om'm later in de taart te kunnen steken,3 dagen al laten drogen en .. :(  :mad:  :x  nu is ie op 2 plaatsen doormidden gebroken.
Hoe heb jij die cijfers in de taart gezet?

de cijvers heb ik gemaakt van fondant, dit ook 2 dagen laten drogen, met tyolose,
en in de 4 zit inderdaat een prikker, en verder met icing vast geplakt.
gelukkig zijn ze blijven staan, hihi