Onderwerp: Mijn 1e suikerwerk ooit!!
Mijn 1e suikerwerk gemaakt en het is zooo leuk om te doen!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn 1e suikerwerk ooit!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn 1e suikerwerk gemaakt en het is zooo leuk om te doen!

Oh dat is echt mooi, heb je die op een workshop gemaakt? Die standaard? is er ook prachtig bij trouwens.
GAAF!!!!!
geen idee hoe je dit doet maar ik vind het prachtig
Ontzettend indrukwekkend! Als dit je eerste is moet je wel een natuurtalentje zijn! 
Prachtig!! 
Wauwie!! Echt een plaaatje 
En ook blaren van de hitte op je hand??? Ik heb het zien doen op een beurs, maar ai ai, wat is dat goedje heet!
Ik vind ze wel echt super geworden zeg. Natuurtalent. En uiteraard in het rood (ik las je heerlijke topic van afgelopen weekend
).
Wat knap, een kunstwerkje!! 
Geweldig! Ziet er echt prachtig uit!
Wauw!!! Wat knap!
Ga je in de toekomst hier ook workshops in geven? 
wauw marije wat gaaf! heb je dit zelf zitten frobelen? of heb je een workshop gevolgd? Thuis lijkt me lastig, dan moet je toch zo;n speciale lamp enzo hebben? Wel cool zeg 
Ontzettend indrukwekkend! Als dit je eerste is moet je wel een natuurtalentje zijn!

Wauw!!! Wat knap!
Ga je in de toekomst hier ook workshops in geven?
Dankje! Alles goed? En misschien wel, ben er wel over aan het nadenken, maar dan eerst op zoek naar een kookstudio want zittend is dit niet te doen hihi
wauw marije wat gaaf! heb je dit zelf zitten frobelen? of heb je een workshop gevolgd? Thuis lijkt me lastig, dan moet je toch zo;n speciale lamp enzo hebben? Wel cool zeg
Ik volg een patisserie opleiding. Volgende week suikerblazen, ben zoo benieuwd hoe dat is. En inderdaad met zo'n lamp en nog heel veel ander materiaal. Best wel ff een aanschaf dus.
En inderdaad bloedjeheet zoals Ottolien al zegt 
heel mooooi!!
klinkt heftig om te maken als ik zo alles lees, wel leuk lijkt me!!
Ik volg een patisserie opleiding.
Mag ik vragen waar je dit doet?
Echt prachtig!
Heb geen idee hoe dat maken ervan allemaal werkt, zal vast behoorlijk lastig zijn, maar het resultaat is super!
Mocht je er ooit een workshop in gaan geven dan ben ik de eerste die zich aanmeld!
Wat een prachtig resulaat Marije!!

Heel mooi!!!! Ben benieuwd naar de rest wat gaat volgen... 
Dit ziet er echt geweldig uit!
Wauw! Geweldig!
prachtig
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn 1e suikerwerk ooit!!