1

Onderwerp: kan de oven ook op 160 graden en dan een uur ofzo?

Hallo,
Ik heb net mijn eerste beschuitmix zelf gemaakt, deed het zoals hier bij de recepten staat, het lijkt trouwens heel goed te gaan, hij gaat al mooi de hoogte in :Y ... Alleen nu had ik als tip gelezen om de graden langzaam te laten oplopen, ik ben alleen niet zo slim geweeest en heb niet gecontroleerd of mijn combimagnetron die functie wel heeft. en wat blijkt nu, na 13 min. wil ik de stand hoger zetten, doet ie dat dus niet :s ... Als ik hem nu op 160 laat staan en dan ipv 45 min het een uur in de oven laat, komt het dan nog goed denken jullie?

Re: kan de oven ook op 160 graden en dan een uur ofzo?

mijn combi moet ik ook zelf ophogen.. dan doe ik m snel uit, snel de 180 instellen aandoen en dan de tijd instellen (draaiknop) en klaar.

Hoe ziet je taartje er nu uit? heb je m 45 min op 160 gezet?

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

3

volgens mij zou het ook moeten kunnen, maar je taartje zal ondertussen wel gaar zijn, denk ik?

Groetjes, Dorothea.

4

Ik doe altijd 35 a 40 min op 160 graden tot nu toe nog niet mislukt  :)

5

Ik doe hem altijd op 160 gr, en dan gewoon 10 min langer,
Lukt altijd :)

Groetjes Day :-)

6

Het leek hel goed te gaan maar uiteindelijk vond ik m toch niet hoog genoeg...nu bak ik een tweede zelfde vorm taart en zet die straks bovenop de eerste... deze heb ik nu wel op 180 graden en dan 45 min.. ben benieuwd... ik heb trouwens wel zelf het beschuitbeslag gemaakt, is het makkelijker om met de mix van de shop te werken? die heb ik nl. gekocht voor de trouwerij van m'n zus, en ik wilde het ook evne zo proberen... als mijn taart klaar is, en hij is een beetje toonbaar zal ik m wel ff op het forum zetten;)