1

Onderwerp: hummer?

Phoe, lastige opdracht.

Of ik een taart kan maken met als thema Hummer, want de jongen die 18 word is daar helemaal gek van :D

Nu heb ik eigenlijk geen tijd (verhuizing/bruidstaart maken) maar ik ken die jongen en ik zou het wel leuk vinden om een taart voor hem te maken! Hij is namelijk altijd erg positief over mijn baksels :D

Maar hoe ga ik dat aanpakken??? Puzzelen zie ik niet zo zitten, dus ik dacht meer aan een 3D Hummer  O-)  Heeft iemand een goed idee? Wat ook nog een beetje haalbaar is  :Y  Een hummer boetseren lijkt me ook geen makkelijk kunstje, vooral niet met de mislukte monstertruck nog in mijn geheugen  :shh:

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

2

Re: hummer?

Geen idee eigenlijk, zit een beetje in hetzelfde schuitje, weliswaar geen Hummer maar een caravan.  :s
Ik dacht zelf iets van een vierkant/ langwerpig blokje en dat een beetje in model boetseren tot het ergens op gaat lijken ?
Ik heb ook al gezocht tussen kleurplaten en zo maar niks gevonden, denk dat je van een Hummer toch makkelijker iets vinden kunt.

Succes !

Christine.

3

@ keukentje

ik heb een ronde vorm gebruikt voor mijn caravan. het was een vluggertje dus niet super strak maar goed om je een idee te geven http://www.mijnalbum.nl/Foto-KZ86GOVU.jpg hopelijk heb je er iets aan

groetjes Wendy

4

taartengek schreef:

@ keukentje

ik heb een ronde vorm gebruikt voor mijn caravan. het was een vluggertje dus niet super strak maar goed om je een idee te geven http://www.mijnalbum.nl/Foto-KZ86GOVU.jpg hopelijk heb je er iets aan

Hey Taartengek daar kan ik wel wat mee, ik zat wel meer te denken aan een kleintje voor op een taart maar deze sla ik even op, wie weet gaat het lukken.

Enne de Hummer dat gaat ook vast en zeker lukken.

Christine.

5

Ik zou een cake pakken. Dan heb je in ieder geval alvast de juiste vorm

6

Woehahaha....heb je volgende week zin om hierheen te komen???

Ik moet er eentje bovenop een bruidstaart zetten volgende week!!! Heb al flink gebrainstormd.....

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

7

Lijkt mij dat 'ie moet verhuizen naar decoratie algemeen....

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

Maar nu 'ie nog hier staat...
3D moet volgens mij best kunnen:
http://farm3.static.flickr.com/2171/2443770686_1cfb591dd3.jpg?v=0

en zo zijn er nog wel meer als je googlet op Hummer Cake

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

9

Tom Poes schreef:

Lijkt mij dat 'ie moet verhuizen naar decoratie algemeen....

Ja dat lijkt mij ook. Ook al is het voor 'een ander', dat is niet echt relevant voor de inhoud van je vraag :)

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

Kadohke schreef:

Woehahaha....heb je volgende week zin om hierheen te komen???

Ik moet er eentje bovenop een bruidstaart zetten volgende week!!! Heb al flink gebrainstormd.....

Op een bruidstaart  :s
Nou, veel succes! Maar jou kennende komt dat vast en zeker goed! :Y

Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

11

Tom Poes schreef:

Maar nu 'ie nog hier staat...
3D moet volgens mij best kunnen:
http://farm3.static.flickr.com/2171/2443770686_1cfb591dd3.jpg?v=0

en zo zijn er nog wel meer als je googlet op Hummer Cake

Hey thanx! Ik had wel al gegoogled, maar dan alleen op nederlandse taarten  O-)
Deze is wel erg gaaf, maar of ik dat ook ga kunnen  :think: