1

Onderwerp: De zoveelste nieuweling (wordt dit nog wel gelezen??

Voor de fatsoens normen zal ik mij ook maar even voorstellen. Maar vraag mij af of jullie daar op zitten te wachten.
Tis vaak al kunstig genoeg om een actief forum bij te houden, dan is t voorstelforum wel t laatste waar je kijkt  :D

Ben moeder van 5 kinderen. Ja...5   :lol:
4 jongens van 21j, 19j, 17j en 1 jaar en een dochtertje van 3 jaar.
Kom uit de buurt van Eindhoven en ben verkocht sinds ik voor mijn dochters 3e verjaardag in een workshop een taart bekleed heb.

Heb me suf gekocht in de webshop alhier  :s  en ga beginnen.
Tja, goed gereedschap is t halve werk is mijn mening dus ik heb nu weer ruimte op de bankrekening voor stortingen  :lol:

Ik zoek me suf op t forum om antwoorden te vinden maar zal ongetwijfeld ook de nodige topics starten waarvan jullie denken...daar heb je weer zo'n beginneling......... :grr:  :Y

2

Re: De zoveelste nieuweling (wordt dit nog wel gelezen??

Ja hoor, je topic wordt gelezen  :Y . (Moet eigenlijk wel allang al in m'n bedje liggen, maar doe ik zo!) Maar welkom op het forum en wees niet bang om je vragen te stellen, hoor. Want als je het echt niet kan vinden met de zoekfunctie zijn er hier zat die je willen helpen, hoor.

Veel plezier met bakken, decoreren en natuurlijk ook met het forummen!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

En weer gelezen!!

Welkom op het leukste forum der Nederlanden (en ver daarbuiten)! Altijd leuk om weer iemand te 'ontmoeten' die besmet is met het taartenvirus. En dat je in Eindhoven woont is natuurlijk extra leuk ;)

Veel taartplezier!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

4

Welkom!