1

Onderwerp: 't Is druk in het poedelbadje...

... en toen moest er ook nog een zeemeermin in! :S

Maria viert haar verjaardag ( nee, niet haar 10e, maar haar 34e ;) ), en had ooit in een Marks&Spencer bakboek een - heel lelijke :S - taart gezien met kinderen in een zwembadje. Of  ik zoiets kon maken :think: Ja hoor! :Y Ik was al halverwege het voorbereiden van alle poppetjes, en toen belde ze of er ook een zeemeermin bij kon met een kroontje op... Tuurlijk, joh! :lol:

Uiteraard ook geinspireerd op de tobbe van Wendy, het klotsende water van Ria(123) en nog overal her en der wat ideetjes gepikt, en er dit geheel van gemaakt:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IYFQYGZH.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-A7EBXFUC.jpg

De rand heb ik gemaakt van cereal treats, zodat er toch een lekker diepe indruk in kon voor de opblaas-ringen, zonder dat het een vette fondant-hap werd. Het weer is hier nog steeds uien, dus ik werd heel chagrijnig van mijn onvermogen om de rand netjes te krijgen: echt Ultimate Cake-Off- taferelen met scheurend fondant en instortende wanden, maar goed, meer zat er niet in.
Ik heb haar al gewaarschuwd dat ik geen verjaardagstaart meer voor haar maak ( sowieso geen taarten voor anderen meer in de zomer :nooo), tot mijn nieuwe huis af is en ik arico in mijn keuken/werkplek heb :S

Bedankt voor het kijken!
Oh ja: het is Never-Fail-Chocolate Cake met caramel-meringue-buttercream :9

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

2

Re: 't Is druk in het poedelbadje...

Wat een drama lijkt het me, onder welke omstandigheden jij nu moet taarten  :/ . Toch heb je weer een leukerd uit je handjes getoverd. Schattig taartje, mooi met die onderplaat en ooit ga ik me ook eens verdiepen in de cereal treats (door jouw enthousiasme).

Groet, Jolanda

3

geweldige taart geworden !!  :thumb:  :thumb:

4

Hij is erg leuk! En tuuuuurlijk kan er altijd nog een zeemeermin bij :lol:

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

Wat een leukie! Dat mannetje voorin met dat lekkere bolle buikje is m'n favoriet.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

6

Wat een leukerd! Ik heb respect voor je dat je zulke taarten kunt maken in die temperaturen! :thumb: