Onderwerp: kussen!

zelf uitgesneden kussen,vulling eerste keer bonbonbloc,mmmm,
nieuwe reliefmat uitgeprobeerd en patcworkcutter,benieuwd naar jullie reacties....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kussen!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

zelf uitgesneden kussen,vulling eerste keer bonbonbloc,mmmm,
nieuwe reliefmat uitgeprobeerd en patcworkcutter,benieuwd naar jullie reacties....
heel erg mooi!!

Ik vind 'm prachtig!
Het relief is goed gelukt zeg, mooi strak en geen "trekkingen" door het aanbrengen.
Super gaaf zeg... Geeft me een oosters idee
wauw!
Schitterend!

een bjjjjjjoetie!!! echt sjiek 
Wow..... mooi gemaakt!
gr, Miriam
Wow, echt super gaaf. Ik heb pas de how to opgeslagen, omdat ik me er ooit eens aan wil wagen. Ben nog beginnende, heb er 2 gehad daarna heeee lang niks en nu begint het weer te jeuken, haha!
Ik vind dat relief erin echt ontzettend mooi en jij hebt hem er super strak op gekregen super!
Heb je hiervoor een mat gekocht in de webwinkel? Vind deze erg leuk!
het is de mat die gracefull vines heet,vond hem altijd prijzig,maar ben blij dat ik hem nu heb,hij is echt heel mooi
super mooi!
Een plaatje!
Staat ook al bij mij op mijn verlanglijstje om te maken. De vierkante bakvorm had ik hiervoor al 2 maanden geleden gekocht.... maar steeds komt het er niet van.
Inmiddels heb ik gezien dat je ook speciale bakvormen hiervoor hebt. Viel het mee om zelf te snijden?
Heel mooi zeg!
Goed strak bekleed en de print van de mat is ook erg mooi!
Ohhhh Geweldig zeg en de kleur vind ik ook zo mooi!
Hoop ooit ook zo'n soort kussen te kunnen maken
Applaus!!!!! Goed gedaan 
Een plaatje!
![]()
Staat ook al bij mij op mijn verlanglijstje om te maken. De vierkante bakvorm had ik hiervoor al 2 maanden geleden gekocht.... maar steeds komt het er niet van.
Inmiddels heb ik gezien dat je ook speciale bakvormen hiervoor hebt. Viel het mee om zelf te snijden?
het snijden op zich valt wel mee,alleen de punten zijn lastig maar dat komt misschien omdat ik hem eerst gesneden hebt en daarna gevuld,denk dat het beter is om eerst te vullen en dan te snijden,en meestal wacht ik een dagje met snijden van het kapsel maar nu had ik geen geduld en heb hem gelijk gedaan toen ie nog vers was,was wat lastiger dus
Super gaaf zeg... Geeft me een oosters idee
dat vind ik dus zelf ook dat ie wat oosters heeft,heb ook zilver op de parels gedaan maar dat zie je niet zo goed op foto,volgende word met een schoentje erop,dat vind ik zo leuk staan of met kroontje.....
Mooi hoor!
hij is mooi zeg! en ook zo strak! 
Ook hier een super taart/kussen en dat relief zit er strak in zeg 
hij is prachtig zeg! en wat is het relief ontzettend goed gelukt 
Goed gelukt hoor!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kussen!