Re: Whoopie!!
hoe lang zijn ze houdbaar en moet je ze in de ijskast bewaren?
bak, eet, leef en geniet!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb ze vandaag gemaakt, maar dan de vulling met 50 gram poedersuiker minder. Errug lekker!
Je vertelt alleen dat het boek op Bol.com te krijgen is, maar ik kan het niet vinden... Heb je misschien de link naar het boek?
Alvast bedankt!
Ik stond in de winkel voor ingrediënten voor whoopies.
Toen kwam ik in twijfel ...welke kleur basterdsuiker ?
bruin? wit? toch maar ff navragen voor ik het koop.
Toen ik in de winkel stond wist ik ook nog niet wat je met cream cheese bedoelde dus heel de winkel afgezocht 
Nu lees ik net welke er bedoeld wordt dus kan ik vanavond weer trug.
Kan je me nog wel ff zeggen welke kleur suiker???
Ik heb witte gebruikt en dat ging prima!
ok dank je voor het antwoord.
Kan ik vanavond ff de laatste spulletjes halen 
Oh en ik heb ook even verder gekeken dan m'n neus lang is (
). Bij Bol.com is hij niet meer leverbaar, maar Selexyz had hem nog wel 
Ik heb ze 3 dagen in de koelkast bewaard en dat ging prima (vind het wel lekkerder om ze even op kamertemperatuur te laten komen voor ik ze op eet) maar de collega's van mijn man hebben het op dag 5 nog aangedurft en zijn niet ziek geworden!
Ik stond in de winkel voor ingrediënten voor whoopies.
Toen kwam ik in twijfel ...welke kleur basterdsuiker ?
bruin? wit? toch maar ff navragen voor ik het koop.
Toen ik in de winkel stond wist ik ook nog niet wat je met cream cheese bedoelde dus heel de winkel afgezocht
Nu lees ik net welke er bedoeld wordt dus kan ik vanavond weer trug.
Kan je me nog wel ff zeggen welke kleur suiker???
Ik heb bruine basterd suiker gebruikt maar las hier net van Zoetst dat witte ook prima kan.. zal dus wel niet zo veel uitmaken.
Oh en ik heb ook even verder gekeken dan m'n neus lang is (
). Bij Bol.com is hij niet meer leverbaar, maar Selexyz had hem nog wel
Wat goed dat je hm nog gevonden hebt! ik had juist andersom, ik was er naar opzoek maar bij selexys niets kunnen vinden maar wel bij bol.com.. ach ja als ze het maar ergens verkopen he! veel te lekker om niet leverbaar te zijn!

ok dus het kan beide bruine en witte.
thnx
I found your recipe, but you only say flour, which flour is it...self raising or plain.
I did make some a while ago and could not find the recipe again, i think i used self raising, but with you adding baking powder i am assuming you used plain flour as self raising flour already has the baking powder added..
I found your recipe, but you only say flour, which flour is it...self raising or plain.
I did make some a while ago and could not find the recipe again, i think i used self raising, but with you adding baking powder i am assuming you used plain flour as self raising flour already has the baking powder added..
hi,
i used plain flour.
Ok ty 
Ik heb ze ook net gemaakt. Ik had beter nog even het topic kunnen lezen, want ik heb ze dus allemaal door gesneden
Ik heb bij een deel de bodem ingesmeerd met lemon curd, dat is echt een heeeele lekkere combi
(en zonder zijn ze inderdaad ook heerlijk)
jammie die zien er lekker uit
perfect voor een traktatie
ga ze morgen maken
sory studio 32...
laatste tijd nog niet op mn site gekeken...
maar hij staat er op hoor !
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren