Onderwerp: Alweer chique, maar nu minicakes
Tja mocht weer een minitaartjes maken! Gelukkig want vind ze erg leuk om te doen. De vraag was ivoor met vlinders en bloemen maar heb er dit van gemaakt!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Alweer chique, maar nu minicakes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Tja mocht weer een minitaartjes maken! Gelukkig want vind ze erg leuk om te doen. De vraag was ivoor met vlinders en bloemen maar heb er dit van gemaakt!

mooie taartjes maak jij zeg 
Mooooooooooooooooi 
(Grote zucht) Jeetje, deze is ook ongelijfelijk mooi. Wat ik me afvraag is koop je voor al je gebakjes nieuwe decoratie om op de foto te zetten
Deze minigebakjes zijn echt superrrr!!!! (wat heb je trouwens als achtergrond gebruikt?)
Fantastisch!!!
(Grote zucht) Jeetje, deze is ook ongelijfelijk mooi. Wat ik me afvraag is koop je voor al je gebakjes nieuwe decoratie om op de foto te zetten
Deze minigebakjes zijn echt superrrr!!!! (wat heb je trouwens als achtergrond gebruikt?)
hahah nee was dat maar waar! wit papier gebruik ik:)
WOW! ik ben bang dat je er een nieuwe fan bij hebt. jammer dat je nog geen site hebt (hint hint hint). Welke uitstekers heb je voor de vlinders gebruikt en de witte bloemetjes. Mooie sfeerfoto's, werk je met photoshop of is dit allemaal d.m.v. belichting? In ieder gweval, petje af!
Prachtige tere kleurtjes en het geheel is weer een pláátje.
Je taartjes zijn weer heel erg mooi.
Maar ik vind je manier van het fotograferen echt helemaal geweldig!
Het lijkt idd of je elke keer helemaal iets bijpassends koopt zo mooi combineert het.
Ik had ze al gezien op cakecentral!
Waar heb je die kan nu weer vandaag getoverd?
Als je ooit nog iets nodig hebt als achtergrond........Voordat je iets koopt, kom dan eerst hier even neuzen. Ik heb zoooo verschrikkelijk veel 
Wauwie.....prachtige foto ook!!! 
Alweer een toppertje 
Wauwwwwwww

Prachtig weer! Kijk heel graag naar jouw kunstwerkjes, geweldig!
Ik had ze al gezien op cakecentral!
![]()
Waar heb je die kan nu weer vandaag getoverd?
Als je ooit nog iets nodig hebt als achtergrond........Voordat je iets koopt, kom dan eerst hier even neuzen. Ik heb zoooo verschrikkelijk veel
Leuk kannetje he:) hahah jaaaahaaa. Nee heb ik van iemand gekregen.. En een aanbod om bij jou te komen snuffelen sta ik niet af! Misschien combi met een ochtendje hanos?:)
Heel mooi hoor! En ook ik ben benieuwd naar de manier waarop je die prachtige vlindertjes hebt gemaakt

Prachtig!!
Prachtig gedaan!
Ik verheug me al op je volgende creaties!
Prachtig !!!! Wat een plaatje weer
Ik ben ook fan van dit soort taartjes maar vraag me altijd af wat er in zit ....
Heb jij ze gebakken met zo'n speciale pan ?
En gebruik je cake of biscuit ?
Doe je er ook nog iets van vulling in dan ?
Veel vragen he ? Maar mooi moet natuurlijk ook lekker zijn en voor ik 'zo'n bakblik aan schaf (met van die cilinders er in) wil ik graag weten hoe je zo'n taartje het beste aan pakt.
Groetjes Nicole
Bedankt voor al jullie reacties
De vlinder is een FPC Mold, en die heb ik bij Ellen gekocht.
Heel erg gaaf!
WOW... Super mooi!
mooi!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Alweer chique, maar nu minicakes