1

Onderwerp: soccer boot van Jem Cutters

wie oh wie kan me uitleggen hoe ik die voetbalschoen in elkaar zet? Mijn engels is slecht dus begrijp weinig van de beschrijving die er bij zit. Heeft iemand toevallig een how to of heeft iemand al eerder de schoen in elkaar gezet en wil mij stap voor stap uitleggen hoe je dat gedaan hebt?
Alvast bedankt!

2

Re: soccer boot van Jem Cutters

heeft niemand de soccer boot ooit in elkaar gezet?

3

Jawel hoor, heb hem vaker gezien op het forum. Maar tussen 12:40 en 15:42 uur zit nog niet zo heel lang tijd ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

dat is waar :o  Ben benieuwd of iemand me wil helpen. Moet binnenkort een taart maken met die schoen erop. En aangezien ik nog een beginner ben, kan ik wel wat hulp gebruiken :Y

5

please, echt niemand die het wil uitleggen?

6 Laatst bewerkt door Jol321 (25-08-2010 10:56)

Ik heb'm 2 x gemaakt. Lijkt lastig, maar als je bezig bent spreekt het voor zich. Zeker de zool en de zijkanten. Wat voorkant betreft herinner ik me, dat het 2 delen is: flap met tong en neus (die er weer overheen gaat) en je hebt een deel voor de achterkant. In de beschrijving praten ze over dubbele lagen (witte binnenkant bijvoorbeeld en zwart ertegenaan). Uit de zwarte laag kun je stukjes uitsnijden, waar het wit dan weer doorschijnt.
De eerste keer heb ik dat niet gedaan, de 2e keer wel. Die werd wel mooier en steviger.
Zool met noppen goed laten drogen, anders deuken noppen in.

In mijnalbum staan de foto's (even naar beneden scrollen, periode januari 2010, dan kun je inzoomen, misschien makkelijk voor je).

Kortom, ga er mee aan de slag, kijk naar de plaatjes en het lukt je wel.  Succes.

Groet, Jolanda

7

hartstikke bedankt Jolanda! Wat maak je trouwens prachtige taarten. Ik ga eerst maar een "proefschoen" maken, kijken of ik het snap ;)