Onderwerp: advies gevraagd
ik moet een stuk of 30 roosjes maken en nu heb ik deze 2 verschillende gemaakt, welke vinden jullie mooier?

alvast bedankt voor de hulp!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » advies gevraagd
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik moet een stuk of 30 roosjes maken en nu heb ik deze 2 verschillende gemaakt, welke vinden jullie mooier?

alvast bedankt voor de hulp!
2e ziet er wat echter uit, maar eigenlijk vind ik de eerste ook wel mooi........ mmm
goeie hulp he ??
Kleurtje is prachtig trouwens !!
De rechter ziet er wat echter uit, de linker is wel mooi maar ik vind de blaadjes te dik....
Succes met je roosjes!!
Ik vind de rechter mooier. Met wat heb je ze gemaakt en op welke manier? Om ze realistischer te maken kan je met je vingers ook de rozenbladen ook vorm geven. Hier en daar buigen. Ik hoop dat je me begrijpt. Anders kan je me mailen voor een duidelijke howto
Succes
Ik vind de rechter mooier. Met wat heb je ze gemaakt en op welke manier? Om ze realistischer te maken kan je met je vingers ook de rozenbladen ook vorm geven. Hier en daar buigen. Ik hoop dat je me begrijpt. Anders kan je me mailen voor een duidelijke howto
Succes
ik heb voor beide rondjes uitgesoken en bij de linker heb ik daar niet meer mee gedaan, als alleen het roosje vormen.
bij de rechter heb ik de rondjes gefrilt (noem je dat zo?) en daarna een roosje gevormd.
enne een handige howto is nooit weg! 
Bij het rozen maken kijk ik ook het liefst naar heel veel plaatjes van rozen.
Deze tutorial heeft me heel veel geholpen en veel oefenen helpt ook.
http://www.cakejournal.com/archives/how … sugar-rose
http://www.cakejournal.com/archives/how … aste-roses
Bij het frillen moet je zorgen dat je fondant ook dun is uitgerold. De balltool ook niet te hard drukken anders gaat hij het fondant scheuren. Met je vingers ook een beetje vorm geven aan de blaadjes 
Geen twijfel mogelijk! Rechts!! Veel echter.
Succes
Hoewel ik als beginneling ze nog niet gemaakt hebt, gaat het een dezer dagen wel gebeuren. Maar ik begin met rolroosjes:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … d=66778%29
Als ik ze zo krijg als die van jou zou ik heel tevreden zijn. 
ik vind die rechter prachtig.. 
Ik vind ook de rechter het mooist, maar het ligt er ook een beetje aan wat voor style de taart of CC´s worden.
Voor een klassieke taart zou ik voor de rechter gaan, maar voor een wat modernere taart zou ik voor de linker gaan.
Nog veel succes, het lijkt me een enorm werk om ze allemaal te boetseren, sinds ik roosjes heb leren spuiten met Royal Icing ben ik veel te lui geworden om er zo veel te boetseren 
Mooie roosjes. Mijn favoriet is de rechter (ziet er echter uit)
Ik ga ook voor rechts. Is meer werk, maar wel mooier.
vind rechts de mooiste
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » advies gevraagd