1

Onderwerp: Buttons

Taart om op het werk te trakteren. Allerlei dingetjes uitgeprobeerd (knopen mal, pearl malletjes, pasta machine).

http://www4.picturepush.com/photo/a/4055867/480/Anonymous/IMG-6969.jpg

2

Re: Buttons

APPLAUS...!!!!!! Heel mooi gedaan!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

is een pasta machine echt fijn..?
En zo ja... welke en waar zou ik op moeten letten dan..?

Mooi hoor.
Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

4

Geweldig, wat een beauty!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Ik vind 'em gaaf, prachtige kleuren!

6

Heel mooi !!!! Ben je jarig?

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

cool! leuk met die verschillende hoogtes :Y Heb ik nu 1 keer gedaan, vond het best wel leuk staan :Y Die knopen zijn ook geweldig!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Wat een leukerd. Welke mal is dat voor die knopen? Ik word weer hebberig  :shh:

9

De pastamachine is erg handig om mooi een dun en egaal stuk fondant te krijgen (voor de stroken). Ik ben blij dat ik em heb.

De mal voor de knopen is de Squires Kitchen Great Impressions Mal met 7 verschillende Buttons - Knoopjes.

Ik was zelf niet zo tevreden over deze taart, want het was een haastklus. Ook werkte ik voor het eerst met marshmellow fondant, en ik vond de taart erg gaan zweten. Verder zie ik nog bobbels, en werd het een soort toren van Pisa. Maar gelukkig vonden de collega's em erg lekker, en is ie tot de laatste kruimel op gegaan.

10

ik vind hem leuk zeg!!! lekker he die pastamachine ;) ik kan echt niet meer zonder hoor :nooo
ik vind het leuk dat je verschillende vormen gestapeld hebt. die knopenmal wil ik ook hebbuh!!!! ben gelukkig bijna jarig  :Y  :Y  :Y  weet ik eindelijk weer eens iets te vragen  ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

11

Super leuke taart!
De pastamachine heb ik helaas nog niet, maar staat hoog op mijn verlanglijstje. Is mijn man ook gelijk blij want die wil zo graag zelf pasta maken  ;)

12

wat een tof ding!!

Enthousiaste groet, Maxime