1

Onderwerp: moet een heteluchtoven draaien?

hoi,

Vandaag heb ik een vierkante bakvorm gekocht van 30 cm en ik heb (heel handig :nooo  :nooo  :nooo ) een ronde oven. Wanneer ik de (hetelucht)oven gebruik draait deze, maar als de bakvorm erin staat niet door de grootte van de bakvorm.

Is het nu echt noodzakelijk dat de bakvorm draait, je hebt toch ook heteluchtovens die niet draaien?

2

Re: moet een heteluchtoven draaien?

Als de mijne niet draait krijg ik een keihard stuk in mijn biscuit.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Die van mij kan niet draaien hoor maar ik heb een gewone oven met hete lucht stand. Mn moeder heeft een combi maar die draait ook niet hoor.

bij mij valt er ook niks te draaien

Ik zing mijn eigen wijsje!

Dit is afhankelijk van wat voor combi je hebt. Wanneer hij standaard draait bij de hete luchtstand dan heeft dit een functie.
Wanneer het draaien door de bakvorm niet meer mogelijk is zul je dit naar alle waarschijnlijkheid terug zien in je bakresultaat.

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

6

Mijn vorige combi was kapot want die draaide niet meer.Resultaat is dat je taart aan een kant pikzwart is en aan de andere kant nog heel licht.Door het draaien circuleert de hetelucht. :think:

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

7

thanx dames voor de reacties. Ga het vandaag proberen en anders even bij een vriendin die een paar huizen verderop woont even proberen :)  :)  :)