1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (24-08-2010 14:58)

Onderwerp: Hearts and Roses wedding cake

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1282657442.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1282657593.jpg

redelijk kleine bruidstaart, maar er zitten toch heel wat uurtjes in (en dan nog de tijd van de dokter niet eens mee gerekend ;)) vooral die roosjes duurden langer dan ik gedacht had ;)
het bovenste hartje zit nog niet vast, maar moet er wel op komen, het bruidspaar heeft zelf nog een topper die er op moet en dan moet dit hartje er ook nog ergens bij.

onderste taart gevuld met vanillecreme en aardbeienjam
bovenste taart gevuld met vanillecreme en lemoncurd

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: Hearts and Roses wedding cake

Ondanks alle ellende heb je een prachtige taart gemaakt !! Gaat het al een beetje beter ??

3

zoals altijd bij jou: erg mooi

4

Heel lief en stijlvol.
Zijn die kleine roosjes met de hand gemaakt of met zo'n mold?

5

Prachtige sjieke taart!

6

prachtig

7

prachtig, stijlvol en mooi strak in zijn pakkie!
sterkte met je brandwond, bah wat naar!!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

8

Heel erg chique!  :Y

9

Hij is weer geweldig!!!

Jammer dat het je een brandwond heeft gekost, maar volgens mij is een goede kok nooit zonder (alleen dan niet op die plek :think:  :nooo )

Ik hoop dat het je er geen last meer van hebt.

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

10

dank jullie wel dames ;)
de roosjes zijn gemaakt met de itty bitty mold van first impressions. koste het meeste tijd van de hele taart, maar ik vidn het resultaat wel leuk zo.
de brandwond voel ik natuurlijk nog wel, zeker bij kneden en uitrollen, dan trekt het (komt natuurlijk ook door de ongelukkige plaats) het is niet echt meer pijnlijk maar gewoon gevoelig. dus het gaat hele goed eigenlijk  :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

11

Wat een mooie taart en wat een schattige bloemetjes!!!!
Sterkte met je brandwond.

12 Laatst bewerkt door e.b.m. (24-08-2010 16:02)

Staat wel eeeeerg schattig al die roosjes, hoor. Dus al dat werk was niet voor niets. En hoe krijg jij je rood zo mooi diep donker rood? ***Edit: Oh, ik bedoel echt de kleur van je roosjes en hartjes, niet je brandwond  :o !

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

13

e.b.m. schreef:

Staat wel eeeeerg schattig al die roosjes, hoor. Dus al dat werk was niet voor niets. En hoe krijg jij je rood zo mooi diep donker rood? ***Edit: Oh, ik bedoel echt de kleur van je roosjes en hartjes, niet je brandwond  :o !

ik gebruik kant en klare rood, pettinice bakels (jegh!). doe daar voor de lekkere smaak mijn eigen witte MMF doorheen. dan weer extra red om het weer rood te maken. dan drupje zwart (schrik niet, wordt grijzig roze en dan weer extra rode kleurstof. dan vind ik hem mooi diep donker rood ;)

14

zoooo mooi!

wauw wat is ie mooi. en die roosjes

Groetjes Miranda

16

kwebbeltje schreef:

Ik gebruik kant en klare rood, pettinice bakels (jegh!). doe daar voor de lekkere smaak mijn eigen witte MMF doorheen. dan weer extra red om het weer rood te maken. dan drupje zwart (schrik niet, wordt grijzig roze en dan weer extra rode kleurstof. dan vind ik hem mooi diep donker rood ;)

THNX!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

17

gelukkig gaat het al weer wat beter met de wond, tje, je weet wat ze zeggen he, over dat ongelukje en dat kleine hoekje..... ;)

Ik heb ook die itty bitty rose mold, en vind het ook een heel karwei om ze er goed uit te krijgen...en zeker geen 9 tegelijk !!! De middelste gaat het makkelijkste...dus als iemand DE gouden tip heeft !!!

Vind het een heel mooi, strak taartje...(maar ben niet anders gewend van jou !!)

Voor interesse in mijn bescheiden taartenalbumpje....
http://www.mijnalbum.nl/Album=XXYKHY8H

18

ik heb idd 72x de middelste gedaan  :lol:  :Y

19

kwebbeltje schreef:

nee echt waar??

Hij is weer PRACHTIG !!

Liefs, Zanoni

20

Prachtige taart en een hele mooie kleur rood. Beterschap met je brandwond, heb zelf ook eens tussen het bakker door naar het ziekenhuis moeten gaan omdat ik wou kijken of de taart gaar was en uiteraard daarbij mijn pols aan de rand van de bakvorm bleef 'plakken'. :s  :s

21

nou Bren ,lees hier gelukkig dat het weer een beetje gaat,schrok van je verhaal maarrrrrrrr wat is het weer en super mooie taart :thumb:  :thumb:  :thumb: .
lieve groetjes mij

22

Wauw wat een prachtige taart

Groetjes Sandra

23

Wat een schatje!
Lekker hoor "met je borsten in het bakblik" :s. wat zal de dokter raar hebben opgekeken bij het horen van je verhaal ;).

Sterkte met het herstel!

Groetjes, José

24

kwebbeltje schreef:

ha ha ha, ze hadden dus net zo goed een mold van een zo'n klein pokke-roosje kunnen maken !!!

Voor interesse in mijn bescheiden taartenalbumpje....
http://www.mijnalbum.nl/Album=XXYKHY8H

25

Schitterend!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))