1

Onderwerp: saroma en mona

Beginnersvragen:

Maken jullie dan botercreme 1:1 om dijkje te maken en hoeveel saroma gaat hier doorheen?
Gewoon droog erdoor mixen?
Kun je hier ook mee afsmeren?

De Monatoetjes zie ik ook vaak gebruikt worden.
Gewoon pot open, op de taart, dijkje erlang en klaar?

Alvast bedankt voor de hulp.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

2

Re: saroma en mona

Ik maak botercreme altijd van de mix. Voor een smaakje doe ik er een half pakje Saroma doorheen, inderdaad gewoon het droge poeder. Dat doe ik pas als de mix klaar is, dus als laatste stap. De kinderen vinden het heerlijk! Ik smeer er ook mee af, maar hierover zijn de meningen verdeeld...

Mona doe je inderdaad zoals je zelf al omschrijft!

3

ik doe de monatoetjes vaak wel even in een ander bakje, dan klop ik het even door, dan smeert het makkelijker op de taart.

Pluk de dag !!!

4

Naiobi schreef:

ik doe de monatoetjes vaak wel even in een ander bakje, dan klop ik het even door, dan smeert het makkelijker op de taart.

worden de toetjes dan niet helemaal slap, denkend aan chipolata of citroenkwarkmousse.
Welke toetjes gebruik jij?

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

5

ik heb geen antwoord voor je maar wil even meelezen.
ben ook erg benieuwd..

Leven is het meervoud van lef.

6

mamski schreef:
Naiobi schreef:

worden de toetjes dan niet helemaal slap, denkend aan chipolata of citroenkwarkmousse.
Welke toetjes gebruik jij?

Ik gebruik die toetjes ook erg vaak...
Maar ik spuit een dijkje en schep het toetje er gewoon op.
Zo blijft hij luchtig en je hebt een mooie 'dikke' luchtige laag tussen je taart...lekker :P

Gisteren de nieuwe mona tropisch fruit gebruikt in combi met slagroom met kleine stukjes verse mango...echt super lekker!
Ook de aardbeienkwarktaart en citroen zijn echt het proberen waard!