Onderwerp: cupcakes helaas niet voor mijn verjaardag maar met een traan
Nog bedankt voor de felicitaties meiden, ik denk er nu pas aan. Was gister voor het eerst weer op het forum.
Dat komt omdat ik dit jaar mijn verjaardag niet gevierd heb omdat ik dit jaar een begrafenis had.
Vanaf woensdag 11 augustus werd mijn neefje opgenomen in het ziekenhuis omdat hij geen zuurstof kreeg.
Ze hebben 50!!!! minuten moeten reanimeren om hem weer op gang te krijgen. Hij is toen overgebracht naar het Sophia ziekenhuis in Rotterdam.
Hij heeft liggen VECHTEN voor zijn leventje. Vrijdag is er een scan gemaakt van zijn hersentjes en alles was kapot. echt zooooo triest.
nu ik dit op 'schrijf' moet ik gewoon weeeer huilen. ben er zo kapot van.
Op zaterdagmiddag kregen ze een gesprek met de artsen en die hebben op medische gronden een beslissing moeten maken.
Ze trekken de stekkers eruit.
het ventje was nog maar 3 maandjes!!! echt zo vreselijk!!!
Zaterdag avond om 20.40 is hij overleden.
Afgelopen donderdag, op mijn verjaardag, was de begrafenis.
heeeel verdrietig gewoon. zo'n klein kistje, zo hartverscheurend.
Komende zaterdag gaan we op vakantie en zou ik met hem gaan zwemmen enzo. Ik ben er helemaal kapot van!!!
Koen, mijn lieve grote kleine ventje van me, rust zacht
Voor deze gelegendheid heb ik ipv verjaardagcakejes, cupcakes voor Koen gemaakt. gevuld met botercreme.
ik vond ze erg mooi gelukt en tja misschien zie je het niet maar er zit zo onwijs veel liefde in. dat werd wel geproefd.
Bedankt voor het lezen en kijken.