1

Onderwerp: suggesties bruidstaart vulling

As donderdag heb ik een proeverijtje, bespreking van een bruidstaart opdracht. Deze mensen hebben al diverse taarten van mij op en komen niet voor niks terug. Toch wil ik ze verrassen met een vulling die fris en lekker is. Normaal gesproken vul ik mijn taarten met een vlaaivulling naar keuze met vanille of citroencreme en een laagje jam.
Ze houden niet van Chipolata, hetgeen ik zelf associeer met erg zoet. Zelf zou ik gaan voor een frisse vulling. De taart gaat uit 3 lagen bestaan...

Ik ben erg benieuwd naar jullie suggesties.

2

Re: suggesties bruidstaart vulling

iets met frambozen? of lemoncurd?

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

3

heb je al eens champagne botercreme geprobeerd? Die ging er bij mijn laatste bruidspaar in als koek!

Groetjes, Dorothea.

4

Hihi...daar zat ik zelf dus ook aan te denken.

5

hoi isabel,

ikheb afglopen mei nog eenbruidsraat gemaakt met als vulling champagne merinque botercreme en een kersenvlaaivulling!Dit was zeker geslaagd.
Voor wanneer moet je de echte bruidstaart maken?
succes
gr monique

6

Heb er diverse staan deze maand , 3 stuks. Volgende week 1-tje, daar gaat chocobotercreme in met verse aardbeitjes en jam, de 10e gaan we dus as donderdag horen en de 19e nog eentje, daar zal chocobotercreme of bonbonbloccreme in gaan met framboosjes en jam!
Genoeg dus, waar zit jij dan precies?

7

isabel-le schreef:

waar zit jij dan precies?

Haha...achter haar nieuwe mini laptop denk ik  :D
en ik vrees luisterend naar de voorstelling van haar zoon met mijn dochter...(twee huizen van ons vandaan  ;) )

8

hihi, gezellig dus!

9 Laatst bewerkt door Natasja-uit-Son (24-08-2010 13:31)

Ik heb drie weken geleden een bruidstaart gemaakt met champagne botercreme vulling met verse aardbeitjes :)

De taart was in no-time helemaal op  :Y

Niet meer uit Son, maar nu uit Arnhem :)

10

Ik denk dat ik er wel uit ben, grappig dat mijn gevoel nu bevestigd wordt, dames super bedankt voor jullie reacties!