Onderwerp: vulling van mona toetjes
HOI HOI
ik heb een vraagje mona toetjes gebruiken als vullen welke bedoelen jullie dan de danoontjes of die grote bakjes ???
hopend op jullie antwoord
groetjes jacy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vulling van mona toetjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
HOI HOI
ik heb een vraagje mona toetjes gebruiken als vullen welke bedoelen jullie dan de danoontjes of die grote bakjes ???
hopend op jullie antwoord
groetjes jacy
Hi,
ik heb van het weekend nog MONA citroenkwarktaarPUDDING gebruikt als vulling. Dus die in zo'n echt puddingbakje die je op een bord kan storten. Dus NIET de yoghurt versie van Mona citroenkwarkttaart want die maakt je taart veel te nat denk ik.
Succes!
Hi,
ik heb van het weekend nog MONA citroenkwarktaarPUDDING gebruikt als vulling. Dus die in zo'n echt puddingbakje die je op een bord kan storten. Dus NIET de yoghurt versie van Mona citroenkwarkttaart want die maakt je taart veel te nat denk ik.
Succes!
hoi Cindy
ok super en is het dan slim om er dan nog slagroom door te kloppe met klopfix voor de stevigheid
???
Daar worden die grote bakjes mee bedoelt.De citroen is hier ook de favoriet maar ook de aardbeienkwarktaartvulling??MMMmmmm
Ik heb er nog nooit slagroom doorheengeklopt. En het was een laag Mona citroenkwarktaartpudding en een laag zelfgemaakte Lemon curd. Heerlijk was het. Ik heb geen slagroom gemist. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen
Die pudding is van zichzelf erg stevig, vind ik. Dus daarvoor heb je echt geen extra slagroom nodig
Ik heb er nog nooit slagroom doorheengeklopt. En het was een laag Mona citroenkwarktaartpudding en een laag zelfgemaakte Lemon curd. Heerlijk was het. Ik heb geen slagroom gemist. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen
![]()
Die pudding is van zichzelf erg stevig, vind ik. Dus daarvoor heb je echt geen extra slagroom nodig
helemaal super Cindy dank je wel ga ik dat doen denk om een moeilijk vulling voor de eerste keer te proberen is ook zo extra werk en is de eerste taart die ik ga maken zal morgen de resultaten laten zien ga vanavond de cake bakken en dan morgen verder met bekleden en vullen dus ben benieuwd hoe die word super bedankt iedereen vor zijn hulp !!!
groetjes jacy
Succes!!! En wel showen he
voorzichtig uit de verpakking lepelen en gladstrijken, werkt zo makkelijk!!
maar je zult er wel niet mee bekleden, dus ik zal dit topic even melden...
Hi,
Succes!
Om de verwarring compleet te maken; het is een yoghurtpudding!
vragen over vullen/vullingen mogen in bakken&vullen
[move]---> daarheen
hee hee mensen
ik heb de cakes gebakken nou morgen af maken heb yoghurt kwart pudding gehaald dus denk wel dat sucses word als die er maar op zit dan proberen twee simpele taarten te maken ik ben benieuwd !!!!
gr jacy
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vulling van mona toetjes