1

Onderwerp: Whipped cream frosting (Betty Crocker)

Ik heb gisteren een blikje Whipped cream frosting gekocht bij de Makro. In de hoop dat ik hiermee toefjes kan maken op mijn cupcakes, kan dat? Of is het alleen geschikt als vulling?

Ik wilde ook heel graag de cupcake standaard, 13 kopen maar die was er helaas niet, ik had hier gelezen dat hij voor 6,55 werd verkocht. Toen ben ik ook nog naar een andere Makro gereden en daar waren alle Wilton en funcake producten helemaal uitverkocht. Er werd ook verteld dat het een tijdelijke actie was, jammer toch?

2

Re: Whipped cream frosting (Betty Crocker)

Ik heb op google gekeken (ff Whipped cream frosting invoeren en dan afbeeldingen) en daar zie je toefjes op cc's van Whipped cream frosting

De groeten uit Brabant van TAMARA
https://www.facebook.com/TamaraNL1977

3

Welke makro ben je geweest?

Ik ben afgelopen zaterdag bij de makro in Amsterdam geweest en ik had mazzel. Ik had de laatste zag bisquitmix. Even nagevraagd en toen was er voor mij iemand geweest die had meteen 18 zakken mee genomen. Gelukkig had ik nog een zak.

Bij deze makro hadden ze alleen de grote cupcake standaard nog.

No matter how the wind howls, the mountain cannot bow to it

4

@ Tamara1977 bedankt, ik ga ook even kijken.

@ Sannygirly, Ik ben eerst bij de Makro in Nieuwegein geweest, daar hadden ze nog heel veel mixen, biscuitmix, botercreme mix, cc mix, en nog iets, even vergeten wat dat was.

En verder nog veel meer spullen, uitstekers, marsepeinen, roosjes en hartjes, decoratie tubes, echt heel veel bakspullen, en ook daar alleen de grote cupcake standaard. Ik was trouwens niet de enige geinteresseerde, er waren samen met mij een heleboel vrouwen die aan het graaien waren.

Ze zeiden dat de Makro in Vianen,, die veel groter is, waarschijnlijk wel de kleine cupcakestandaar had, ik ben daar toen dus heen gereden omdat het niet zo ver van elkaar af ligt, maar daar was dus alles echt alles uitverkocht.

5

Theodora schreef:

@ Tamara1977

Ze zeiden dat de Makro in Vianen,, die veel groter is, waarschijnlijk wel de kleine cupcakestandaar had, ik ben daar toen dus heen gereden omdat het niet zo ver van elkaar af ligt, maar daar was dus alles echt alles uitverkocht.

Ik ben gisteren ook in Vianen geweest en ze wisten niet eens wat ik bedoelde :nooo
Wel wisten ze mij te vertellen dat waarschijnlijk volgende week de bakspullen binnen kwamen

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

6

@Nikita14, nou ja zeg... en misschien is dat ook wel zo, want ik vond het al zo raar dat echt alles op was.

Ik sprak een personeelslid aan die mij doorverwees naar een collega die hier alles van zou weten, hij vertelde inderdaad dat de bakspullen bij hun altijd in pad 9 liggen, maar dat ze alles verkocht hadden.

Mocht het volgende week worden geleverd, wil je dat dan aub melden hier? Ik wil nl. zo graag die cc standaard.....