Onderwerp: (nog net) goedenavond!
Hallo allemaal,
Ook ik kijk al een poosje mee op de site. En ook ik ben een leek op jullie gebied.....
Ik zal me in het kort even voorstellen;
Marjolein, 32 jaar, getrouwd, 2 meiden (7 en 5 jaar oud) en woon in Hoogerheide (diep in het zuiden aan de Belgische grens en tegen het zeeuwse land ) erg naar onze zin.
Samen met een vriendin heb ik me opgegeven voor een workshop eind oktober; heel veel zin in, maar duurt toch nog wel erg lang.
Via het fantastische internet deze site ontdekt en merk hoe verslavend alleen al het kijken, lezen, kijken, lezen enz. is geworden (en toen was ik dus nog niet begonnen met proberen..) inmiddels een paar probeersels verder, en ja! wat is het leuk!!mijn man en kinderen vinden het nu nog niet erg om elke dag cakejes te eten, en van het weekend een taartje geprobeerd ,nee, niet geschikt om te laten zien, maar al met al viel het mee en het smaakte wel heerlijk (recepten van deze site geplukt)
de komende dagen ga ik me eens inlezen wat ik het beste aan kan schaffen zodat het daar in ieder geval niet meer aan kan liggen..
Groetjes Marjolein