26

Re: [FEEDBACK] Zilveren Oilily...

Ge-wel-dig! Stralende kleuren, superstrak, helemaal AF!

Alleen, maar dan ook echt alleen omdat je om [FEEDBACK] vraagt ( en met grote gene :O), durf ik te zeggen dat er misschien met een naaldje lijntjes op de gitaar getekend hadden kunnen worden, bij wijze van snaren? Maar misschien was ie daar ook wel al te klein voor en zie ik het alleen vanwege de close-up.

Prachtig werk!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

27

Hij is echt super strak en heel chique! Helemaal af zonder de stippen! Echt een top werk!

Liefs, Zanoni

28

Adrienne schreef:

Ge-wel-dig! Stralende kleuren, superstrak, helemaal AF!

Alleen, maar dan ook echt alleen omdat je om [FEEDBACK] vraagt ( en met grote gene :O), durf ik te zeggen dat er misschien met een naaldje lijntjes op de gitaar getekend hadden kunnen worden, bij wijze van snaren? Maar misschien was ie daar ook wel al te klein voor en zie ik het alleen vanwege de close-up.

Prachtig werk!

Adrienne, natuurlijk mag je dat zeggen, daar vroeg ik toch ook om? alleen is op dit moment bij de hebshop de PWC gitaar in de aanbieding en heb ik die meteen gekocht en gebruikt, dat is de bovenkant van de gitaar, dus van dichtbij wel snaren te zien en een mooi gitaargat.

Groetjes, Dorothea.

29

Wat is ie mooi geworden zeg....
Echt supper gedaan! :Y
Dat is wel even een ander zicht dan een kale taart in de oven.
Petje af. :thumb:

Groetjes Jolanda :Y

Lieve taart groetjes
Jolanda

30

Prachtige taart met mooie kleuren!!! :thumb:

Pluk de dag!
liefs, Anita

31

Dot schreef:

Adrienne, natuurlijk mag je dat zeggen, daar vroeg ik toch ook om? alleen is op dit moment bij de hebshop de PWC gitaar in de aanbieding en heb ik die meteen gekocht en gebruikt, dat is de bovenkant van de gitaar, dus van dichtbij wel snaren te zien en een mooi gitaargat.

:thumb: :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

wauw Do, je hebt jezelf weer overtroffen hoor!!
prachtig!!

Ik zing mijn eigen wijsje!

33

Hele mooi taart!

34

Ik vind het een prachtige taart, maar verbaasde me ook dat er maar 1 iemand is die de gitaar als aandachtspuntje aan gaf.

Ik las al dat je schreef dat hij van dichtbij wel goed is, maar zo op de foto steekt hij duidelijk af bij de rest van de taart en dat is jammer  :Y
Had zelf ook beetje gehoopt op tips om een mooi gitaartje te maken. Ik kan je er helaas geen geven (ben niet zo handig in het boetseren geloof ik  :think: )
Misschien mis ik een donker gat in het midden en inderdaad toch op een of andere manier zilveren snaartjes (vooral ook omdat dan de kleur ook weer mooi overeen komt met je taart)

35

heeeeeeel gaaf!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

36

Dit is een gave Oilily stapel! Weer eens heel iets anders in deze kleuren en met die vierkante vormen!

37

heel mooi en super strak hoe heb je die schulprand (om het ff zo te noemen )zo gekregen? gewoon uit de hand gesneden?? (waar die zilveren krullen omheen zitten

38

nog steeds reacties.... ik word er zowaar stil van...

nnicole, ik zal er bij een eventuele volgende keer eens naar kijken of het gaat lukken. Ik had nu met de PWC cutter een platte gitaar gemaakt en daarna dat uit dikker fondant uitgesneden en de platte daarop geplakt.

joya schreef:

heel mooi en super strak hoe heb je die schulprand (om het ff zo te noemen )zo gekregen? gewoon uit de hand gesneden?? (waar die zilveren krullen omheen zitten

Eigenlijk heel makkelijk, het marsepein tot net om de rand aan drukken, dan de krullen erop plakken en het restant erafsnijden met een mesje.

Groetjes, Dorothea.

ERG mooi !! Heel erg mooi uitgevoerd

Groetjes van Nicole!!

40

Wat een prachtige taart. Ik vind deze kleuren heel mooi gekozen!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

41

wooow, wat mooi!! :thumb:

42

Prachtig!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

43

geweldig mooie taart~~ :thumb:  :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

44

Hoi Dorothea
Eindelijk avondje rust, dus tijd gehad om je taart even op te zoeken.

Hij ziet er weer mooi en verzorgd uit. Bijna jammer dat de gitaar en de pan zule andere kleuren hebben.

Gaaf gedaan!

45

Erg mooi!