Onderwerp: Bewaren impressiematten
Ja de titel zegt het al..... Hoe bewaren jullie je impressiematten? Bij mij liggen ze op de grote tafel in de kamer. Mijn man is daar niet echt blij mee.....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Bewaren impressiematten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ja de titel zegt het al..... Hoe bewaren jullie je impressiematten? Bij mij liggen ze op de grote tafel in de kamer. Mijn man is daar niet echt blij mee.....
Opgerold in een koker!
Hier ook bijna. Althans dat is de bedoeling, ze liggen nu nog zo opgerold met een elastiekje er om heen in mijn grote bak (je weet vast wel, de allergrootste van dat geel/blauwe warenhuis) in de kelder. Ik vergeet steeds een koker te halen waar ze beter in opgeborgen kunnen worden.
met een elastiekje eromheen in de la (mijn lades zijn 120cm breed )
Opgerold in een koker!
same here!
Opgerold in een stuk PVC-buis.
Rechtop tussen mijn uitrolmat en mijn siliconen werkplank, tegen de wand van de pannenkast (past precies naast de draaiende roosters met de pannen en hoef ik niet te worstelen met uit de krul halen van de mat).
niet oprollen, dat gaat niet makkelijk, ik heb een rokhanger; zo'n kledinghanger met klemmetjes; werkt super!!
Hij hangt bij mij in de trapkast, daar zit ik toch naast te freubelen..
zoiets dus.
laatst zag ik ze zelfs bij de LeenBakker of Kwantum voor meerdere onder elkaar te kunnen hangen en dat leek me ook erg practisch!
dot das erg handig
ga ik ook doen
Ik heb van die houders voor plastic tasjes van de Ikea; in eentje heb ik mijn grote roller en impressiematten en in de andere bewaar ik inpakpapier.
Ze zijn 1,49 of zo en ze hangen hier aan beide kanten in mijn knutselkast
He slimme tips!!!
Ligt eraan wat voor een mat. De Wilton kan je makkelijk oprollen en die ligt in een tekenkoker die ik voor zoonlief bij het Kruidvat heb gekocht
De hardere moet je echt niet rollen, maar die heb ik niet
He Dot, ik ben blij met je vandaag! Wat een tip zeg. Ga zo gelijk even in de kast kijken, ik denk dat ik ook wel van die hangers heb.
Heb hier inderdaad de harde matten, dus oprollen leek me niet zo heel handig!
Hihi maar hoe heb je die 'harde' matten in eerste instantie gekregen dan?
Ik kreeg ze toch echt opgerold mee bij de DLT stand en ze doen het prima hoor
Maar ieder z'n ding
Hihi maar hoe heb je die 'harde' matten in eerste instantie gekregen dan?
Ik kreeg ze toch echt opgerold mee bij de DLT stand en ze doen het prima hoor![]()
Maar ieder z'n ding
Ja je hebt gelijk, opgerold gekregen.... Helaas is er eentje al een beetje geknakt (door het oprollen), bij het hoekje, dus niet heel erg. Maar om erger te voorkomen...
Ik had nog een puzzelmat (soort tas eigenlijk) en hier heb ik ze in gedaan dat ding stond in de weg en wilde hem een zondag weg gooien toen Rene(mijn man) hier op kwam .
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Bewaren impressiematten