1

Onderwerp: Hoe truttig wil je 'm hebben ???

Wilde m'n druivenmal uit proberen, dacht dat hij super ging worden maar kwam er al snel achter dat dit de truttigste taart van het hele forum werd  :lol:  :s 

Iemand een voorbeeldje van wat ik kan doen met m'n druivenmal ?? iets leuks dan hé !!!

Mijn hoop is nu gevestigd op de smaak, heb voor het eerst meringue botercrème (met patidess praliné erdoor ) gemaakt, wat is dat schandalig lekker zeg !!
Nou komt hij......... :

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OLZVBW8O-D.jpg

2

Re: Hoe truttig wil je 'm hebben ???

Ik vind het een leuk taartje. Waar kun je die druivenmal kopen, wil zoiets ook nog wel eens voor mijn vader maken.

Er is altijd wel een reden om een taartje te maken!
groetjes Ellen

3

Heb 'm bij ellenscreativecakes, was geloof ik 8,25 euro.

4 Laatst bewerkt door e.b.m. (23-08-2010 15:10)

Nou, de truttigste vind ik het niet, hoor. Maar door een andere decoratie aan de zijkant zou de taart inderdaad wel al heel anders overkomen. Maar op zich zijn de druiven en de bladeren en die parels zo hartstikke leuk.

En ik heb net nog op Cake Central voor je gekeken naar voorbeelden, maarre....... dáár zijn pas truttige druiventaarten te vinden!!!!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

5

e.b.m. schreef:

Nou, de truttigste vind ik het niet, hoor. Maar door een andere decoratie aan de zijkant zou de taart inderdaad wel al heel anders overkomen. Maar op zich zijn de druiven en de bladeren en die parels zo hartstikke leuk.

En ik heb net nog op Cake Central voor je gekeken naar voorbeelden, maarre....... dáár zijn pas truttige druiventaarten te vinden!!!!

:lol:  Bedankt voor het kijken !!
Ik vond de bovenkant met die kleur al zo beroerd dat ik er maar wat tegen aan gedaan heb om hem een beetje te vullen, had er gewoon al geen zin meer in.... :nooo

6

Een griekse god eronder puzzelen!! :D  :Y

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

7 Laatst bewerkt door e.b.m. (23-08-2010 15:35)

Kijk, da's nou 's een goed idee!!!! Maar wel met een blaadje op de
juiste - ja, die - plaats, hè :lol: !

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

8

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:

9

Hahaaa, dat van die griekse god vind ik een geweldig plan!!

P.S ik vind het een mooie taart trouwens.

Groetjes Eline

10

Eerlijk is eerlijk. Ik vind hem ook truttig  :o Niet dat ik zo'n kunstenaar ben hoor!!!! :nooo

Een paar flessen wijn erbij misschien? Of erin, dan wordt hij na elk glaasje minder truttig  :D

I never met a calorie I didn't like!
https://www.facebook.com/Bakblikkie?ref=nf

11

supermuts schreef:

Eerlijk is eerlijk. Ik vind hem ook truttig  :o Niet dat ik zo'n kunstenaar ben hoor!!!! :nooo

Een paar flessen wijn erbij misschien? Of erin, dan wordt hij na elk glaasje minder truttig  :D

Er in maar dan  :lol:
Hij was wel lekker trouwens, dat scheelt !!

12

Ik denk dat als je die blaadjes op de zijkant weg had gelaten dat het heel veel had gescheeld.

Ondanks dat ie misschien iets truttig is, is het wel een heel mooi taartje!  ;)

13

Okay, het is misschien niet de hipste taart van het forum :P , maar zeker niet de truttigste. Hij is hardstikke netjes en strak. Ik vind die druiven stiekem wel leuk. Misschien had je idd de blaadjes weg moeten laten en alleen takjes met her en der een druiventrosje moeten doen.

En anders toch maar die paar flessen wijn van Supermuts erin, krijg je altijd inspiratie van! :lol:

14

Een fles wijntaart
Een houten mand/ krat gevuld met druiven

15

Hmmmm, een houten ton met de druiven erin... en dan een adonis boetseren die met zijn blote voeten de druiven aan het stampen is :D Dan is het toch geen truttige taart meer ;)

Groetjes van Sas

16

BakesUp! schreef:

Een fles wijntaart
Een houten mand/ krat gevuld met druiven

Ooh dat is wel een leuk idee !! Thx...

17

Sas schreef:

Hmmmm, een houten ton met de druiven erin... en dan een adonis boetseren die met zijn blote voeten de druiven aan het stampen is :D Dan is het toch geen truttige taart meer ;)

:lol:  :lol:  :lol:  Kon ik maar een adonis boetseren !!  :thumb:

18

Ik vind 'm toch wel leuk hoor! Misschien dat het ook zou schelen als je de blaadjes iets feller groen had gemaakt, dan wordt het iets frisser. Nu lijkt het wat flets.
In plaats van een adonis zou je ook nog een boertje kunnen boetseren, wat bezopen bedolven ligt onder de druiven en waarvan je alleen de benen en een dikke buik ziet. En dan natuurlijk wat flesjes en glazen eromheen...En wat stokbrood en kaasjes....

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

19

Wendyke schreef:

Ik vind 'm toch wel leuk hoor! Misschien dat het ook zou schelen als je de blaadjes iets feller groen had gemaakt, dan wordt het iets frisser. Nu lijkt het wat flets.
In plaats van een adonis zou je ook nog een boertje kunnen boetseren, wat bezopen bedolven ligt onder de druiven en waarvan je alleen de benen en een dikke buik ziet. En dan natuurlijk wat flesjes en glazen eromheen...En wat stokbrood en kaasjes....

Jaaaaa..... dat is ook een leuk idee, kan eigenlijk niet boetseren, maar dit is misschien nog net haalbaar...  :thumb:

20

Als je hem andersom doet kun je hem ook als 'blauw druifje' gebruiken in een bloementaart.

Hmm, foto even inzoemen en gebruiken op mijn volgende zelfgemaakte wijn. Heerlijke combinatie.... :Y

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl