Re: Oooooh, wat baalde ik bij deze bruidstaart dat mijn.......
eer van je werk hoor
supermooi
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Oooooh, wat baalde ik bij deze bruidstaart dat mijn.......
eer van je werk hoor
supermooi
Prachtig!!
Maar een vraagje, hoe krijg je zo mooi recht die gelijnde strepen door elkaar?
Dat is de patchwork cutter van de shop..
Hele mooie taart!
Mooie kleuren heb je gebruikt en ik vind je bovenste foto ook erg mooi!
erg mooi, zeker kwa kleuren
Ik vind hem prachtig!!! Mooie kleuren bij elkaar!
Heel erg mooi
Hij is prachtig!!!
Wat een erg mooie taart. Lieve kleurtjes. en met heerlijke vulling JUMMIE!
Schitterend!!! En hij klinkt ook nog eens heerlijk.
Wow wat een enorm mooie taart zeg!!!!!
Wat leuk zeg dat je taart weer bovenaan staat. Zal ik je eens wat vertellen...dit is mijn meest favoriete taart die ik tot nu toe heb gezien. Ik vind hem zooooo mooi, strak, mooie kleuren en ik ben dol op die lace flowers. Echt helemaal super!
Wat een heerlijke frisse taart super
heel mooie lace flowers, ook namens mijn man de complimenten (en die is pietje precies)
Prachtige taart:D
Mooi, goed gelukt.
Vraagje, hoe krijg je al die bloemen zo gevormd? Hoe laat je ze "opdrogen"? Ik moet een bruidstaart maken ook met deze lace flowers, maar ben er nog niet uit hoe ik zoveel bloemen zo bol kan krijgen
Ik hoor het graag.
hij is écht geweldig!!! Ik ben ook erg blij met mijn pastamachine..op de kop getikt op marktplaats..erg fijn!
superstrak, erg mooi!
Een hele mooie taart met hele mooie bloemen!!!
wauwwwwww heeel mooi.. mag ik je vragen met wat jij je lace flowers maakt want als de mijne droog zijn breken ze en met tylose helpt het nog niet
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Oooooh, wat baalde ik bij deze bruidstaart dat mijn.......