1

Onderwerp: Wat zijn die witte dingen in de Wilton Flower Set?

Hoi!
Ik ben aan t freubelen met bloemen maken, en heb de Wilton Flowerset besteld. Ik snap van alle onderdelen wel ongeveer wat de functie is, behalve 1. Die twee witte eh, nou ja t lijken wel standaardjes die je in elkaar moet schuiven. Weet iemand wat de functie hiervan is?

Waarschijnlijk is het zo vreselijk voor de hand liggend dat er vanzelf een schaamsmiley in dit topic verschijnt,  :lol: maar ja, ik kan nu echt niks verzinnen wat het zou zijn.....

Iemand?

2

Re: Wat zijn die witte dingen in de Wilton Flower Set?

geen idee, maar zijn het  ongeveer half doorgezaagde lege keukenrollen? dan zouden het de houders kunnen zijn om bloemetjes in vorm te laten drogen. al vidn ik dit niet handig omdat ze dan alleen half rond drogen en over het midden gewoon plat zouden blijven...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

3

Nee, dat zijn ze niet, ik heb ook al op de websjopsite gekeken, en daar stonden inderdaad die keukenrollen in, maar dat zijn ze dus niet.

Ik kan er ook geen plaatje van vinden,  :s maar het zijn ongeveer 20 cm lange plastic dingen, taps toelopend met twee uitsparingen in het midden, en het midden is ook "leeg".
Hmmmm...klinkt raar dit he? :lol:

4

Fotootje dan maar??

Volg je hart...want dat klopt!

5

Nou daar komt ie:  :o  :o  :o  (denk ik)
Op de foto in de sjop staan die witte dingen niet afgebeeld, maar het instructieboek staat wel rechtop op de foto....
Ik heb de uitsparingen in elkaar gedaan, dan krijg je een kruisvorm. Stond een beetje raar op de tafel, maar als ik het instructieboek er nu tegenaan zet, blijft ie rechtop staan.  :+

Ik denk dat ik de functie gevonden heb.  :o
Als er nou nog iemand is die zegt, nee muts het is geen boekenstandaard, het is voor..... dan houd ik me aanbevolen  :D

Bedankt voor t meedenken  ;)

6

Is het dan niet om je bloemen aan te drogen te hangen?? Ik ga ff op zoek naar een fotootje....

7

Dat zou ook nog kunnen als ik m op zn kop zet....dan kunnen er wel bloemen in hangen. Al staat ie dan wel wat wankel Mniek....

Ik kan wel een foto maken, maar kan het kabeltje niet vinden om m op de laptop te krijgen.....

8

http://4.bp.blogspot.com/_PLnoP5b_fNY/SYujZc3VLgI/AAAAAAAAClg/ATFjBG1J9gY/s400/sugar+flowers

Niet een hele duidelijke foto maar is dit het ongeveer????

9

Nee, dit is t ook niet Mniek....(vind t wel heel lief dat je meezoekt!)
HOewel ik als ik dat ding in elkaar gezet op zijn kop zet, er dus wel bloemen eraan kan hangen als ik dit fotootje van jou zo zie.
Ik heb ff gegoogeld op boekensteun, en dan komt er deze foto uit:
De derde van bovenaf

http://www.eduvip.nl/cms/node/1179

Als ik m in elkaar zet, dan staat ie net als deze als een kruis, en dan ziet ie er ongeveer zo uit, maar dan net ff  anders, want ik kan er dus ook best bloemetjes aan hangen :lol:

10

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2125966547

berichtje 30 van Sadija staat een foto..............met daarna het antwoord.

11 Laatst bewerkt door kimsalabim (23-08-2010 12:51)

Ow Karin wat een goed topic! Had door de titel alleen niet meteen in de gaten gehad waar t over ging denk ik  :)

Dus toch voor t boek! Mysterie opgelost. 
Las daaronder in dat topic ook dat die plastic kaft met zeiltje eraan vast dus bedoeld is voor bloemetjes is die al klaar zijn.

En ik had nou juist zo handig bedacht dat je daar vast je flowerpaste tussen uit kan rollen zonder dat t plakt aan dat houten rollertje   :lol:

*duikt weer even in het pakket om te zien of ik aan nog meer dingen de verkeerde functie heb geplakt*

Dank aan Karin!!

12

Je kan het boek erin zetten maar je kan ook je gele matje rechtop erin zetten met onder het plastic een blaadje met figuren en dan kan je leren om royal icing schuin te spuiten.
(tenminste dat dacht ik....'  :/

Groetjes Nicolette
Waar je van droomt, kan je niet wakker van liggen!!!